Hej.
Jag sitter på Windows Vista och har fått ett problem nu. Min kompis verka också ha samma problem och han sitter på Vista, men hans bror som har XP har inte detta problem.
1. Jag går in på
www.google.se och då ser ja "nyheter, bilder, grupper" m.m längst upp på sidan. Använder Firefox
2. Jag söker på något, säg t.ex flashback, då försvinner "nyheter, bilder, grupper" rutan. Så jag kan inte klicka på bilder efter att ha sökt på flashback. Alla andra ord gör samma sak.
Jag går in på googles sida igen, och klickar på BILDER å söker på t.ex flashback och får upp massa bilder. Nu klickar jag på Nätet knappen bredvid Bilder för att gå tillbaks å se va den hittar på flashback, men när jag gjort de, ja då försvinner "bilder, nyheter, gruppen" listan helt igen.
Har rensat alla virus med AVG, rensat Cookies och använt Ad-Aware. Inga spy, malware eller virus...
Samma sak är i Internet Explorer. Har också avinstallerad och installerad om Firefox. Min kompis laddade ner Google Chrome och testade där, de funkade en stund, sen försvann det där med. Samma här.
Så vad kan problemet vara ?