2008-12-11, 13:09
Medlem
hmss avatar
Vill bara veta om någon här har några erfarenheter av henne?
Bra/dålig? Dyr?
Citera
2008-12-11, 15:01
Medlem
Marmosets avatar
Jag läste ett tidningsreportage om henne för några år sen och blev helt chockerad av hennes människosyn, så jag skulle nog inte välja henne som terapeut!
Citera
2008-12-11, 23:25
Medlem
hmss avatar
Okej.. Kan du utveckla det hela lite? ;D
Vad var det med hennes människosyn som var så chockerande?
Citera
2008-12-12, 10:56
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hms
Vill bara veta om någon här har några erfarenheter av henne?
Bra/dålig? Dyr?
Jag har ingen personlig erfarenhet, men antar att du liksom många andra är medveten om hennes inriktning mot personer med framför allt övervikt, fetma och ätstörningar. Är detta ett av dina problem så ser jag inte varför hon inte skulle kunna hjälpa dig.

Men eftersom hon exponerats ganska mycket i media, och har en hög status så lär det kosta en hel del.

Välj efter plånbok.
Citera
2008-12-12, 19:42
Bannlyst
Hej, vi på Communicera kan hjälpa dig.
Citera
2008-12-21, 18:05
Medlem
Kan inte rekommendera Gunborg. Har själv träffat henne och känner några som har gjort sin psykologpraktik hos henne. Gav inte det bästa intrycket direkt. Kolla in www.hittaterapi.nu, där finns det en hel del psykoterapeuter, åtminstone i stockholms trakten.

Communicera skulle jag inte heller förlita mig till. Håll dig till någon som är legitimerad, då kan du varje fall anmäla dem för maltreatment till HSAN om det verkar oseriöst. Communicera, humanova etc, kommer med stora ord men har inget vetenskapligt stöd för sina insatser.

lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in