Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2003-08-13, 00:49
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Securion

Lägg ner nu ditt jävla CP. Ingen som går på ditt skit längre. Din fanclub har insett vilket jävla miffo du är. Du är redan bannad och kommer nu att bli IP-bannad så fort admin får syn på din lilla bögröv. (inget ont om bögar!)
Instämmer till 100% i likhet med mina inlägg i "användare med multipla..."tråden. Få bort det här jävla caset nu. Har väl hyrt nån polare, eller patienten i cellen bredvid för att låtsas vara nån annan. Sälj datorn o börja tälj trägubbar o lås in dig i en strömlös vedbod !!!Fy fan sån tragisk jävel du är ditt jävla offer!!!!! Utan vänlig hälsning finkel PS ber alla users, moddar o admin om ursäkt för mitt språkbruk men en sån här tokfan måste jag få ryta åt. Blir jag varnad så var det värt det 8)
Citera
2003-08-13, 00:50
äldre konto (old)
Ej medlem
Till Sugpax

Vi har nu alla fått möjlighet att känna på Securions skarpa mörka magiska krafter. De lämnar oss givetvis flertalet frågor.

1. Besitter verkligen han den kraft han utgersig för att ha?

2. Kan han med sin magi Magi Banna folk

3. Har han möjligheten att klargöra hur vida Mizta har personlighetsklyvningar
Citera
2003-08-13, 00:53
Medlem
Securions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finkel
Citat:
Ursprungligen postat av Securion

Lägg ner nu ditt jävla CP. Ingen som går på ditt skit längre. Din fanclub har insett vilket jävla miffo du är. Du är redan bannad och kommer nu att bli IP-bannad så fort admin får syn på din lilla bögröv. (inget ont om bögar!)
Instämmer till 100% i likhet med mina inlägg i "användare med multipla..."tråden. Få bort det här jävla caset nu. Har väl hyrt nån polare, eller patienten i cellen bredvid för att låtsas vara nån annan. Sälj datorn o börja tälj trägubbar o lås in dig i en strömlös vedbod !!!Fy fan sån tragisk jävel du är ditt jävla offer!!!!! Utan vänlig hälsning finkel PS ber alla users, moddar o admin om ursäkt för mitt språkbruk men en sån här tokfan måste jag få ryta åt. Blir jag varnad så var det värt det 8)

Blir du varnad för att du gapar på en person som redan är bannad så ska ställa min plats till förfogande.
Citera
2003-08-13, 00:55
äldre konto (old)
Ej medlem
Finkel

Gulp. Man blir mäkta rädd då mamma dinusaurie ryter till med skarp ton, när finkel ryter då tar man han på allvar.
Varför blir du så arg, det är ju jag securion som andvänder min mörka magi.
Passa dig annars kanske jag lägger en spell på dig.
Din bajskorvsätare, jag såg faktiskt dig på stan med din gayvän, nu packade bajs och åt korvar med ketchup och senap.
Citera
2003-08-13, 01:01
äldre konto (old)
Ej medlem
Hey Sugpax

Är inte du bannad, jag har erhållit info om att jag skulle blivit bannad???

Vad jag vet flyter det på som innan,inga större begränsningar i min yttrandefrihet har hittats. Hur e det, kan det vara någon fördröjning i magin på något sätt. Skulle kunna ha nånting med inkubations-tiden för ban-spellen.
Citera
2003-08-13, 01:07
äldre konto (old)
Ej medlem
Mizta2

För det första gå upp på mörk icq.
Nä Jag har inte erhållit ett piss, han securion är ju vi mizta2.
Inkubationstiden för spellen ifråga är cirka 5 koptiska tidsenheter enligt svenska sataniska kyrkan belialcenter.
Själv skall jag sitt uppe hela natten och verka i det dolda på begäran av svenska sataniska kyrkan belialcenter, mäktigt och magiskt.

Leve svenska sataniska kyrkan belialcenter

Jag vill Suga på securions satanist kuk, den är god, fylld av satanisk sperma, jag är bög och det är då okej att yttra sig såhär, jag är skyddad enligt homolagen. Jag älskar securion, kom hit och få dig ett nyp.
Citera
2003-08-13, 01:15
Medlem
prezets avatar
Lägger mig inte i sakfrågan här...

Men jag tror att somliga överskattar ip-banningen.
Om någon verkligen vill jävlas så blir det ohyggligt svårt att stoppa personen i fråga, om han har rätt kunskaper.
(En ip-banning skulle absolut inte stoppa mig, om jag vore avlad lite annorlunda och få för mig att börja posta på ALLVAR.)

Om alla vägar till reson är uttömda tror jag det är bättre att ignorera, och helt enkelt bläddra förbi några inlägg, istället för att mana till konfrontation.
Uttalanden som
Citat:
Hör du det där Billy? Lyssna!? Det är IP-blocken som kommer! Och han kommer för att hämta dig!!! SPRING BILLY! SPRIIING! *forrest gump*
skulle jag se som raketbränsle till forum-härjar-maskinen...
Citera
2003-08-13, 01:15
Medlem
Securions avatar
Finkel, är din avatar vad jag tror att det är.....? 8O
Citera
2003-08-13, 01:20
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugpax
Finkel

Gulp. Man blir mäkta rädd då mamma dinusaurie ryter till med skarp ton, när finkel ryter då tar man han på allvar.
Varför blir du så arg, det är ju jag securion som andvänder min mörka magi.
Passa dig annars kanske jag lägger en spell på dig.
Din bajskorvsätare, jag såg faktiskt dig på stan med din gayvän, nu packade bajs och åt korvar med ketchup och senap.
Till dig, min lilla paranoida vän. Tyvärr så träffar du jättefel. Jag lever ett väldigt lyckligt heteroliv. Du ska nog vända på spegelglasögona när du är ute o går. Då slipper du se dig o dina låtsaskompisar i spegelbilden. Lägg du hur många spellar du vill, men be du till din lilla gud att vi aldrig träffas irl. Tar tillbaka det förresten, mot mina principer att skada dom redan sjuka. Har inte farbror doktorn sagt åt dig/er att det var farligt att slarva med medicinerna. Det är ju då det blir så här. Ring nu på lilla sköterskan o be att få kvällsmedicinen och att hon spänner åt tvångströjan lite till. Hälsa John Blund Ps ta dubbeldos medikamenter i morron. Jag tror det behövs
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in