Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-08-13, 00:28
Medlem
Securions avatar
Men man kan ju faktiskt ha tillgång till två datorer iofs...
Med tanke på att en femåring kan se att det är samma person. T.o.m Billys skyddsängel De Large tycker det är en hund begraven här...
Citera
2003-08-13, 00:29
Medlem
Securions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Citat:
Ursprungligen postat av A.S.A.B
*Puuh* 8O
Vilken j***a soppa! Det är nästan synd att inte hela denna sorglustiga historia fanns under en o samma tråd, då den antagligen hade slått "fjärsing-tråden" med hästlängder i fråga om inlevelse och besöksfrekvens...

Vem Vet Var......

"fjärsing-tråden"? Upplys mig.

Flashbacks absolut "bästa" tråd. Du KAN inte ha missat den?
Nån som har länk?
Citera
2003-08-13, 00:29
äldre konto (old)
Ej medlem
LOL

Spiken i skistan Sugpax.. Bara för att jag Mizta och Billy Jet använde min dator igår för att posta inlägg är vi inte samma person eller är det kanske Securions Magiska Sataniska Knolage som står för bättre vetande.
Undrar om vi är samma person när vi snackar simultant ifrån 2 ip adresser eller vad säger du sugpax???
Citera
2003-08-13, 00:30
Medlem
@ your service,,,,,,
http://www2.flashback.info/scan/viewtopic.php?t=4450
Citera
2003-08-13, 00:31
äldre konto (old)
Ej medlem
A.S.A.B

Citat:
då den antagligen hade slått "fjärsing-tråden" med hästlängder i fråga om inlevelse och besöksfrekvens.

Konstigt att billy_jet, upphovsmakaren till allt blev bannad, han verkade ju veta hur man ställde till liv i luckan, bara trevligt att folk engagerar sig i sociala lekar.
Sånt skall vi undvika, det skall vara lungt tempo, inga diskutioner, inga hårda jargonger, inga som tycker olika. Det är allt som står FB för. (tycks det ju)
Citera
2003-08-13, 00:31
Medlem
Securions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mizta2
LOL

Spiken i skistan Sugpax.. Bara för att jag Mizta och Billy Jet använde min dator igår för att posta inlägg är vi inte samma person eller är det kanske Securions Magiska Sataniska Knolage som står för bättre vetande.
Undrar om vi är samma person när vi snackar simultant ifrån 2 ip adresser eller vad säger du sugpax???

Lägg ner nu ditt jävla CP. Ingen som går på ditt skit längre. Din fanclub har insett vilket jävla miffo du är. Du är redan bannad och kommer nu att bli IP-bannad så fort admin får syn på din lilla bögröv. (inget ont om bögar!)
Citera
2003-08-13, 00:34
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Citat:
Ursprungligen postat av A.S.A.B
*Puuh* 8O
Vilken j***a soppa! Det är nästan synd att inte hela denna sorglustiga historia fanns under en o samma tråd, då den antagligen hade slått "fjärsing-tråden" med hästlängder i fråga om inlevelse och besöksfrekvens...

Vem Vet Var......

"fjärsing-tråden"? Upplys mig.

Flashbacks absolut "bästa" tråd. Du KAN inte ha missat den?
Nån som har länk?

Jo den har jag sett, kännde inte bara igen benämningen.
Citera
2003-08-13, 00:40
Medlem
Securions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugpax
A.S.A.B

Citat:
då den antagligen hade slått "fjärsing-tråden" med hästlängder i fråga om inlevelse och besöksfrekvens.

Konstigt att billy_jet, upphovsmakaren till allt blev bannad, han verkade ju veta hur man ställde till liv i luckan, bara trevligt att folk engagerar sig i sociala lekar.
Sånt skall vi undvika, det skall vara lungt tempo, inga diskutioner, inga hårda jargonger, inga som tycker olika. Det är allt som står FB för. (tycks det ju)

Vill du ha ett dagis eller vill du ha ett forum? En ganska viktig fråga, så tänk lääänge... Om du vill ha dagis, ta då en titt i dom gamla trådarna under den tid det inte fanns moderatorer och ta sen en titt i dom nya... Skillnad?
Godnatt.
Citera
2003-08-13, 00:40
äldre konto (old)
Ej medlem
Securion
'Javol herr kukgulpare ( inget illa menat om bögar ).
Det kan bli svårt att banna mig, jag är ju du securion, vet du inte ens vem du är.

EXTRAEXTRA
READ ALL ABOUTE IT
Fanclubben har insett vilket bögröveri securion har sysslat med, han andvände kraftfull magi och på satanist maneér skapade han sitt alter ego, billy_jet.
Nu bevisar han för sin fanclub att han är
Scitsofren, bög, satanist och datanörd.
Leve anton levey.
Citera
2003-08-13, 00:42
äldre konto (old)
Ej medlem
Kolla här...

Min fanclub , ditt smiker går inte hem här... Ip bannad trevligt.. Du och admin går bra ihop märker jag. Din sista kommentar vill jag inte kommentera. Den säger mer om dig än om mig

Hej Hej
Citera
2003-08-13, 00:42
äldre konto (old)
Ej medlem
A.S.A.B

Det vore jättegulligt av dig om du kunde korta ner din signatur med c:a 4 st MODERATOR. På min bärbara så måste jag sidscrolla (eller vad de nu heter) för att kunna läsa inläggen i de trådar du skrivit i.
Citera
2003-08-13, 00:45
äldre konto (old)
Ej medlem
Padme

Håller med, jag har samma problem, fattade först inte varför allt ändrade sig.
Trodde först securions mäktiga magi var ordsaken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in