Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2003-08-12, 21:39
Administrator
admins avatar
... är nu bannlysta, och får jag ett enda tramsmail från samma IP som billy_jet postade sina inlägg ifrån igen så spärrar vi ert IP. OK?

Användare som inte sköter sig åker ut, och har ni (mizta, blomster eller vad ni nu heter) problem med detta, så är detta fel plats för er.

Om det är OK, så är ni välkomna att vara här.

Så, inte ett ord om billy_jet igen från er IP.

admin
Citera
2003-08-12, 23:50
äldre konto (old)
Ej medlem
TJA Admin

Jag är konto mizta... Jag kan garantera dig att det är jag och ingen annan. Min vän billy blev banlyst. Nu undrar jag varför jag inte kan komma in med mitt riktiga Nick mizta. Gjorde ett tilfäligt nick nu för att kunna skriva detta till er. Jag skriver inget mer om billy jet då jag representerar mig själv. Jag håller mig till era regler och kommer också fortsätta följa dem. Kan ni vänligen aktivera mitt konto "Mizta" igen är säker på att vi kan lösa det här på bästa sätt med erat godtycke..

Mvh Mizta
Citera
2003-08-13, 00:10
äldre konto (old)
Ej medlem
Mizta2

Lönt att be om nåd, vi ser alla att admin håller hårt om ryggen på securion, de är säkert familj eller nåt.

Förresten rätt konstigt att de inte bannat securion, han verkar ju vara den som angriper personer mest här inne, otroligt att han lyckades radera 3 personer på en enda dag, klassas det inte som personangrepp att banna flera andvändare när de inte har gjort något, är inte detta kollektiv bestraffning, något som är olaglagt både enligt brittisk och svensk lag???
Citera
2003-08-13, 00:13
Medlem
Securions avatar
Nu har Billy_jet skapa två till konton; mizta2 och sugpax.
Kan admin vara snäll och sätta den där IP-blocken snart?
(gärna INNAN De Large dyker upp och spammar sina försvarstal till denna fullständiga idiot.)
Citera
2003-08-13, 00:14
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
Nu har Billy_jet skapa två till konton; mizta2 och sugpax.
Kan admin vara snäll och sätta den där IP-blocken snart?
(gärna INNAN De Large dyker upp och spammar sina försvarstal till denna fullständiga idiot.)

Skulle inte falla mig in, ser väl att det är samma person. Blev du besviken nu när jag stod på din sida?
Citera
2003-08-13, 00:17
äldre konto (old)
Ej medlem
Svar till sugpax

Jag har ej begåt nått fel säkert inte du heller. Jag skriver detta för att få dem att inse att vi är olika personer. Helt sjukt att Securion fortfarande tror att vi är samma personer. Fram med bevisen och behandla folk med respekt och kärlek..
Citera
2003-08-13, 00:23
Medlem
Securions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mizta2
Svar till sugpax

Jag har ej begåt nått fel säkert inte du heller. Jag skriver detta för att få dem att inse att vi är olika personer. Helt sjukt att Securion fortfarande tror att vi är samma personer. Fram med bevisen och behandla folk med respekt och kärlek..

Ok, då trycker vi väl på lilla IP-knappen igen då... Få se nu... *poff*! Se där ja! Billy_jet, mizta och mizta2 har samma IP.

Trist.

Hör du det där Billy? Lyssna!? Det är IP-blocken som kommer! Och han kommer för att hämta dig!!! SPRING BILLY! SPRIIING! *forrest gump*
Citera
2003-08-13, 00:24
äldre konto (old)
Ej medlem
De large

Nä vi är inte samma person.
Det är mindre omöjligt att sitta på två ip adresser och skriva simultant.
Eller så kanske det är Securion själv med hjälp av sin mörka magi som styr flera datorer i olika delar av landet.
Han har bevisat mig, han är en riktig magiker som verkar i det osedda.

Securion
Ja nu skall jag visa min makt, titta alla detta är securion som har skapat flera andvändare med sin sataniska och mörka magi.
Leve svenska sataniska kyrkan och belialcenter.
Mörkrets magi är stark.
PS.Darth Maul är min idol
Mvh securion :twisted:
Citera
2003-08-13, 00:26
Medlem
Securions avatar
Nej, sugpax har inte samma IP som Billy. Det är MIZTA och hans klon mizta2 som har samma IP som Billy.
Citera
2003-08-13, 00:26
Medlem
*Puuh* 8O
Vilken j***a soppa! Det är nästan synd att inte hela denna sorglustiga historia fanns under en o samma tråd, då den antagligen hade slått "fjärsing-tråden" med hästlängder i fråga om inlevelse och besöksfrekvens...

Vem Vet Var......
Citera
2003-08-13, 00:27
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.S.A.B
*Puuh* 8O
Vilken j***a soppa! Det är nästan synd att inte hela denna sorglustiga historia fanns under en o samma tråd, då den antagligen hade slått "fjärsing-tråden" med hästlängder i fråga om inlevelse och besöksfrekvens...

Vem Vet Var......

"fjärsing-tråden"? Upplys mig.
Citera
2003-08-13, 00:27
äldre konto (old)
Ej medlem
Svar till Mizta2

Jag vet, men vänta dig inget sådant av Securion, han står för lucifer och allt som är sataniskt, såsom att krossa andra som stör honnom.
Han är mäktig och ser allt som det verkligen är. Lyd honnom och bli satanist.
Det är fult med kärlek och respekt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in