2008-12-11, 00:00
Medlem
YachuMarus avatar
Vad finns det för sköna nattklubbar i Stockholm som man kan hänga på som bara kräver att man är 18år? Helst inga snobbiga ställen där brats hänger och helst inga ställen där man bli uppraggad av bögar.

Något ställe där det är lätt att lära känna nytt folk och skön musik (RnB, House, Trance, Techno)

Har inte varit aktiv inom Stockholms nattliv men I will give it a try
Citera
2008-12-11, 00:03
Medlem
vadvilledus avatar
hmm, inga 18-års klubbar är fan bra, men där du inte har så mycket brats och bögar utan mera en blandning av diverse olika folk så är det viper-room ( klubb blå och det ligger på vid ST:eriksbron) och Toxic (Hirschenkeller och ligger vid T-centralen).
Citera
2008-12-11, 00:06
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadvilledu
hmm, inga 18-års klubbar är fan bra, men där du inte har så mycket brats och bögar utan mera en blandning av diverse olika folk så är det viper-room ( klubb blå och det ligger på vid ST:eriksbron) och Toxic (Hirschenkeller och ligger vid T-centralen).
Det kan ju vara de två absolut värsta ställena i hela stan. Helt svart på insidan.
Citera
2008-12-11, 00:07
Medlem
b0gfettos avatar
Testat https://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=274 ?
Citera
2008-12-11, 00:35
Medlem
YachuMarus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Testat https://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=274 ?

Det nämns många ställen men alla skriver inte åldersgränsen till klubbarna. Oftast är det runt 23 år för att komma in på de bättre ställena, vad jag har läst om iaf.

Därför ville jag skapa en egen tråd för t.ex. nyblivna 18åringar
Citera
2008-12-11, 00:46
Medlem
hbrks avatar
Citat:
Haha du driver va?
Citera
2008-12-11, 00:48
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YachuMaru
Det nämns många ställen men alla skriver inte åldersgränsen till klubbarna. Oftast är det runt 23 år för att komma in på de bättre ställena, vad jag har läst om iaf.

Därför ville jag skapa en egen tråd för t.ex. nyblivna 18åringar

Tänkte mer: "Varför skapar du inte tråden i forumet som har detta som forumsrubrik och handlar om exakt detta?".
Citera
2008-12-11, 02:25
Medlem
Strike-s avatar
Citat:

Japp, de är garanterat de bästa krogarna i Stockholm, utan tvekan.

Citera
2008-12-11, 11:20
Medlem
du får se till att försöka hänga med i svängen då är det inga problem att som 18åring komma in på typ alla ställen som finns, med det sagt inte säker på att du hittar någon klubb som är bra. Bra klubbar och Stockholm går dåligt ihop.
Citera
2008-12-11, 15:35
Medlem
HimmelsBlaus avatar
Jo jag blev 18 för ett tag sen och jag kan ju bara säga att jag har blivit besviken på alla de ställen jag har varit på

Hemmafester är fortfarande så mycket bättre, men vad förväntade man sig egentligen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in