Flashback bygger pepparkakshus!
2008-12-10, 17:27
Medlem
Seaturtles avatar
Tja är så att min moster bor i boston och ska till sverige över julen, frågan är då om man ska köpa videokamera och mobilen här eller i usa?

Antar att usa är billigare så jag frågar redan vilka specifikationer ska en duglig videokamera ha? En bra men inte alltför dyr, populäraste videokameran brukar ge en hint på vart priset ska ligga och specifikationerna.

Jag har väldigt dålig koll på prylar överhuvudtaget hade för 4 min sen inte en aning att digitalvideokameror är standard nu :P
bra/dålig?, grejen är att jag kan fråga runt och kolla på pricerunner men nu är det så att jag måste jämföra med amerikanska kameror och då har jag ingen aning hur. Finns det någon amerikansk stor jämförelse sida ni kan tippa om? eller 3-4 stora butiker som leder maknaden, som elgiganten och onoff?

Mobilen bör jag också kunna kolla på upp på de sidorna ni kommer tippa om antar ja =]

[är grymt förvirrad och orkar inte skriva ordentligt.. försök ha överseende.]

EDIT: kollat snabbt på mobiler och jag är inte intresserad i en flashig för 5000kr..
någon bra för >2500kr perhaps..
Bra lagom stor skärm, inte stor och klumpig, viktigt är att jag menyerna inte är störande, är de sega och tar långt att ladda kameraalbum blir man ju galen. Skönt med fria funktioner så att man kan installera vad man vill och lägga in vad man vill. Jag har en samsung sgh-d600 haft den i ett par år men de går det inte ens att installera jar filer och lägga in vilka foton man vill.

hjälp =]
Senast redigerad av Seaturtle 2008-12-10 kl. 17:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in