Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 6
  • 7
2003-08-15, 16:18
äldre konto (old)
Ej medlem
incus

Citat:
Tycker inte att du vinner något genom att sno Securions nick, du tappar bara trovärdighet och framstår som ett pucko..

Go Securion...

[color=red]Du är varnad, sluta racka ned på de utvecklingsstörda, det är mitt jobb[/color]
Kan faktiskt bli arbetslös

nuxvomica
Nickstjälare?
Jag heter klart och tydligt Securion.
Det sätts inte stopp för nån, jag har intet fel gjort.

drae
Citat:
Jaha, skaffa fram det då! Ingen som tror dig nu kan jag ju lova
Kvittar väl, Securion har ju gett sig fan på att banna alla framtida Billy_jettar.
Citera
2003-08-15, 16:24
äldre konto (old)
Ej medlem
Härligt änligen har vi fått en lagens man på forumet som kan skipa lite sund rättvisa. Varna på bara det kan fan behövas, finns många "vedervärdiga as" på forumet, (inget ont om as).

So Whats New?... Har en fråga dock fundrar på att lägga upp en bild till mitt nick.. Står i valet och kvalet mellan en skön bild på Ricard Wagner och en annan som föreställer Simon Wheisenthal... Tacr gärna emot förslag på andra alster med..

Mvh Mizta.
Citera
2003-08-15, 16:32
äldre konto (old)
Ej medlem
Hallå mizta.
lol
Kul att även du påverkats av den stora förbannelse som lagts över oss båda.
Det vidrigaste är att du skulle straffas för mina brott, du blev bannad pga nothing. Detta bevisar ju typ, huv dåligt självförtroende Securion och hans hantlangare har.
Det balla är att Securion bevisar sin personlighet allt för ofta, när han hoppade på dig i PMét och The observer i satanistforumet, mig med bilden och alla utvecklingsstörda i världen för den delen.

jag ger varningar till alla på hela forumet, speciellt admin, för han kan inte få tu,,,, ur r,,,, om ni fattar :evil:
Ip banna hela skåne, så alla billy_jettar får åka till antingen danmark eller småland, blekinge, halland för att kunna lägga in inlägg
Citera
2003-08-15, 18:08
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panodil
Haha.. Verkar som om Securion har många antagonister. Hoppas att alla observerar att Securion. och Securion inte riktigt är samma person. Larvigt enligt mig.

Den missen har jag gjort här: http://www2.flashback.info/scan/viewtopic.php?t=84072&start=60

Först svarade jag i tron att det verkligen var securion(altså helt ovetandes om läget). Sen så fattade jag när jag kollade in detaljerna som tex att han är lärljunge och blev medlem idag.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in