• 1
  • 2
2003-08-12, 10:59
Administrator
admins avatar
Bye, bye.

admin
Citera
2003-08-12, 12:50
Medlem
Har ni haft det på tapeten innan? Måste erkänna att jag tog illa vid mig. När han ropar på banning när man inte har gjort något fel. Dessutom har han inga som helst bevis för det han anmodar.
Citera
2003-08-12, 16:08
Medlem
%

Håller med, securion kan ju banna alla användare som skapades efter den 11é augusti.
Bara för att försäkra sig att billy_jet inte gömmer sig i krokarna.
Annars kan man alltid lägga ned hela forumet och skapa en teletubbylekpark för de barn som fortfarande vill tillgripa sig rättigheter.

Förresten skulle jag hälsa att billy_jet gärna kommer tillbaka och chattar, bara securion ber om ursäkt och står för sina misstag.
Citera
2003-08-12, 16:13
Medlem
Quektimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomster
%

Håller med, securion kan ju banna alla användare som skapades efter den 11é augusti.
Bara för att försäkra sig att billy_jet inte gömmer sig i krokarna.
Annars kan man alltid lägga ned hela forumet och skapa en teletubbylekpark för de barn som fortfarande vill tillgripa sig rättigheter.

Förresten skulle jag hälsa att billy_jet gärna kommer tillbaka och chattar, bara securion ber om ursäkt och står för sina misstag.

Kanske finns andra än Securion som inte vill ha Billy här...
Citera
2003-08-12, 16:28
Medlem
Quektima

Kanske det, men det verkar ju som om det finns fler personer här inne som inte tål skämt.
Det verkar ju som om du inte gillar billy_jet, då är det väl din ensak, ditt ansvar att säga det till honnom och kanske be att få en ursäkt.
Fast det kanske inte vissa kan förmå sig till att göra eller så har deras såkallade person blivit angripen och förnedrad av ord såsom
Citat:
jävla byracka

Sedan att billy_jet inte kunde ta kritik, jo det gjorde han , han bad tillockmed om ursäkt till flera andvändare.
Sedan vill han verkligen inte att folk blir avstängda pga att de inte kan diskutera, det är ingen praxis, vem som helst får uttrycka sig på elektroniska anslagstavlor, utan att ens kunna läsa/skriva.

Själv tycker jag att du ger intryck av att vara en idiot som inte vet vad medmänsklighet och respekt innebär.
Citera
2003-08-12, 16:41
Medlem
Quektimas avatar
Citat:
Quektima

Kanske det, men det verkar ju som om det finns fler personer här inne som inte tål skämt.
Det verkar ju som om du inte gillar billy_jet, då är det väl din ensak, ditt ansvar att säga det till honnom och kanske be att få en ursäkt.
Fast det kanske inte vissa kan förmå sig till att göra eller så har deras såkallade person blivit angripen och förnedrad av ord såsom
Citat:
jävla byracka

Sedan att billy_jet inte kunde ta kritik, jo det gjorde han , han bad tillockmed om ursäkt till flera andvändare.
Sedan vill han verkligen inte att folk blir avstängda pga att de inte kan diskutera, det är ingen praxis, vem som helst får uttrycka sig på elektroniska anslagstavlor, utan att ens kunna läsa/skriva.

Själv tycker jag att du ger intryck av att vara en idiot som inte vet vad medmänsklighet och respekt innebär.
Nu ska jag ut på gbg-kalaset.
Men jag återkommer...
Citera
2003-08-12, 16:45
Medlem
Quektima

Gå du ut på gbg kalaset, där kanske du kan hitta någon bög som du kan samtala om analsex med.
Hur det enligt vetenskapen är naturligt och bra för människan, om man juckar 10 gånger ut och in i analen med sin penis, då får man orgasm.

Puss puss.
Citera
2003-08-12, 16:50
Medlem
Securions avatar
[color=red]Följande har resulterat i en varning:[/color]

Citat:
Quektima

Gå du ut på gbg kalaset, där kanske du kan hitta någon bög som du kan samtala om analsex med.
Hur det enligt vetenskapen är naturligt och bra för människan, om man juckar 10 gånger ut och in i analen med sin penis, då får man orgasm.

Puss puss.

[color=red]Försök att sköta dig nu, så vi slipper sätta en IP-block på dig.[/color]
Citera
2003-08-12, 16:51
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
[color=red]Följande har resulterat i en varning:[/color]

Citat:
Quektima

Puss puss.

[color=red]Försök att sköta dig nu, så vi slipper sätta en IP-block på dig.[/color]

Hur kan det vara så att du kan varna här när det endast är admin som är moderator för detta forum, vill ha ett svar.
Citera
2003-08-12, 16:55
Medlem
Ghandis avatar
är admin o securion samma pers. Antagligen inte. Kan alla moderatorerna agera i alla forum, öven dom dom inte är moderatorer i ?
Citera
2003-08-12, 16:56
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
är admin o securion samma pers. Antagligen inte. Kan alla moderatorerna agera i alla forum, öven dom dom inte är moderatorer i ?

Utan nån förklaring så lutar det åt att Admin inte vågar säga till Securion så han får göra som han vill.
Citera
2003-08-12, 17:00
Medlem
fan securion håller pli på oss :P kanske han överdriver lite men han gör fortfarande bara vad han ska
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in