2008-12-10, 01:52
Medlem
Buttersss avatar
Hej,

jag har under en längre period tagit Zopiklon (Imovane) varje dag. Ca 1-2 månaders tid med några få dagars mellanrum. Dock tar jag bara små doser (5mg vid 18-19:00 tiden) för jag får bara utskrivet väldigt lite. Nojar lite att dom ska ta slut (har 3 kvar) och det är som guld för mig..man kan bara sitta tillbaka och njuta.. (muskelavspänning, godare mat konstigt nog) men nu är jag lite känslig.

Dock snusar jag & är ute och krökar varje fredag och lördag, så jag vet inte riktigt vilken abstinens jag får.. hur märker jag att jag har blivit beroende utav detta zopiklon? jag är lite ledsen när jag inte har det i systemet och mår som en kung när det väl sitter i.. (otroligt nog så älskar jag dom små pillrena)..
2008-12-10, 01:59
Bannlyst
Jag tror det tar minst 10.000år? då zoplikon inte är en benzo!

Förövrigt väldigt individuellt hur lång tid det tar för olika personer att bli beroende av olika preparat....
Senast redigerad av TrollKungen 2008-12-10 kl. 02:01.
2008-12-10, 02:03
Medlem
Buttersss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrollKungen
Jag tror det tar minst 10.000år? då zoplikon inte är en benzo!

Förövrigt väldigt individuellt hur lång tid det tar för olika personer att bli beroende av olika preparat....

Nä, därför jag skrev Benzo med citat tecken "benzo" då jag vet att det är besläktat med benzo.. fan vad jag vill börja ta benzo, det verkar vara rätt fint. kan man lura någon doktor på Iktorivil eller liknande?
2008-12-10, 02:20
Medlem
Himmler!s avatar
Ta det i bensotråden. Tråd låst.

Mod.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här