2008-12-10, 18:28
Medlem
mojje_thns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubiken
Polisen var där i krokarna och sökte idag med hundar å skit.Ana rondellen är i rätt riktning för honom om han var påväg hem till sin pappa i Hols By.
Ana Rondellen ligger också 5 minuters promenad ifrån en MC Klubbs lokal.
Så killen som skrev att Simon eventuellt råkat i trubbel med MC killar kan nästan ha en poäng

Men han måste ha pinat på rätt bra om han har gått full från O´learys till Ana rondellen på en timme

Tror jag kanappast att det har inträffat. jag tror att han sikta in sig på stallbackabron, och missa den och rammla i älven. han dyker nog upp i lilla edet snart.( låter hemskt ) men det är nog det som har hänt.

Ana rondellen ligger iofs, ca i Fylleavstånd från "MC" klubben 15-20 min.

jag tror på Älven
2008-12-10, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mojje_thn
Tror jag kanappast att det har inträffat. jag tror att han sikta in sig på stallbackabron, och missa den och rammla i älven. han dyker nog upp i lilla edet snart.( låter hemskt ) men det är nog det som har hänt.

Ana rondellen ligger iofs, ca i Fylleavstånd från "MC" klubben 15-20 min.

jag tror på Älven

Jag tror också på älven, Var bara några veckor sen vi fiskade upp en annan kille nere vid strömmarn.
Men jag har svårt för att tro att han siktade på Stallbacka bron. Skulle han gått från O´learys till stallbacka bron hade han tagit vägen över stallbacka området och upp vid Hedeängs Crossbana.
En enklare promenad väg från O´learys till Vänersborg är över klaffbron - överby sen via Onsjö Golfbana
2008-12-10, 19:13
Medlem
fettokiss1s avatar
Citat:
Polisen var där i krokarna och sökte idag med hundar å skit.Ana rondellen är i rätt riktning för honom om han var påväg hem till sin pappa i Hols By.
Ana Rondellen ligger också 5 minuters promenad ifrån en MC Klubbs lokal.
(någon sa tidigare att han hamnat i strul med sånna killar under kvällen)
Men han måste ha pinat på rätt bra om han har gått full från O´learys till Ana rondellen på en timme
Han har ju blivit upp plockad av polisen vid ANA-rondellen och suttit i fyllecell vid ett tidigare tillfälle när han har vart på väg till sin pappa. Så tycker att polisen ska leta längre mot Hol by där han pappa bor.
2008-12-10, 19:15
Medlem
Muskedunders avatar
Om han var vid Ana så är det ju Kardanvägen upp till Tunhemsvägen som är den mest logiska. Den leder ju till Hol.
Ingen högoddsare att fädnershemmet lockade om promillehalten var någorlunda hög.

Men, borde inte grabben haft på sin en jacka?
Och vad har isf hänt på Kardanvägen?
Sprang han på ett inbrottsförsök och fick följa med i bilen någonstans mot sin vilja, eller hur kan det rimligtvis ha varit?
Har dessutom uppfattningen att grabben inte direkt hade jättemycket pengar och inga skulder så ett "MCGäng" och "Pokerklubb" är nog endast saker ur någons fantasi.
2008-12-10, 19:16
Medlem
andrewcs avatar
Märkligt att han inte tog lärdom av första gången, då blev ju tydligen fyllecellen räddningen. Att gå till Vänersborg i minusgrader låter jobbigt.
2008-12-10, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fettokiss1
Han har ju blivit upp plockad av polisen vid ANA-rondellen och suttit i fyllecell vid ett tidigare tillfälle när han har vart på väg till sin pappa. Så tycker att polisen ska leta längre mot Hol by där han pappa bor.

Jag håller med dig. Jag tror också att han ligger utefter vägen där. Men det rör sig en jävla massa folk runtom i krokarna där hela tiden. Så man tycker ju att OM han låg där borde ju någon ha hittat honom. Å andra sidan har det snöat mycket inatt vilken gör allting betydligt svårare... Kanske att han ragglat upp i någon skogsdunge borde vid Saab Rondellen om du vet vilken jag menar?
Du är Vänersborgare eller?
2008-12-10, 19:19
Medlem
fettokiss1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muskedunder
Om han var vid Ana så är det ju Kardanvägen upp till Tunhemsvägen som är den mest logiska. Den leder ju till Hol.
Ingen högoddsare att fädnershemmet lockade om promillehalten var någorlunda hög.
Där dom borde gå med hundarna, inte vid ANA rondellen.

Citat:
Har dessutom uppfattningen att grabben inte direkt hade jättemycket pengar och inga skulder så ett "MCGäng" och "Pokerklubb" är nog endast saker ur någons fantasi.
Han har ett heltidsjobb, egen lägenhet och är inte ute å festar mer än nån annan. Men tjänade hyffsat och hade ju inga större utgifter, senast jag prata med han så kunde han lägga undan en del pengar varje månad.

Och så vitt jag vet så hade han inga skulder.
Senast redigerad av fettokiss1 2008-12-10 kl. 19:25.
2008-12-10, 19:19
Medlem
Citat:

Men, borde inte grabben haft på sin en jacka?
Och vad har isf hänt på Kardanvägen?
Sprang han på ett inbrottsförsök och fick följa med i bilen någonstans mot sin vilja, eller hur kan det rimligtvis ha varit?

Han kan även ha gått rakt fram mot Vargön direkt. Man hamnar i Hol på den vägen också
2008-12-10, 19:21
Medlem
fettokiss1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andrewc
Märkligt att han inte tog lärdom av första gången, då blev ju tydligen fyllecellen räddningen. Att gå till Vänersborg i minusgrader låter jobbigt.
Hm, han har gått från Hol till skolan i Vänersborg när han missat bussen osv. Så detta kändes väl som en baggis jämfört med det.

Men tror inte han sikta på Vänersborg utan sin far.

Citat:
Jag håller med dig. Jag tror också att han ligger utefter vägen där. Men det rör sig en jävla massa folk runtom i krokarna där hela tiden. Så man tycker ju att OM han låg där borde ju någon ha hittat honom. Å andra sidan har det snöat mycket inatt vilken gör allting betydligt svårare... Kanske att han ragglat upp i någon skogsdunge borde vid Saab Rondellen om du vet vilken jag menar?
Du är Vänersborgare eller?
Japp, jag är Vänersborgare. När jag var där ute förut så var det inte så mkt snö ut med kanterna och hans svart kavaj skulle nog synas hyffsat lätt om man verkligen letade.
Hundarna hade ju lätt hittat han om dom lät dom leta där.
Senast redigerad av fettokiss1 2008-12-10 kl. 19:23.
2008-12-10, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Jag förstår inte att folk förvånar och engagerar sig. Ännu en WT-mupp som är försvunnen. Who cares? Finns ju ändå alldeles för många såna som är ute och springer i vårt samhälle.

Hade han precis som snubben i Dalarna som är försvunnen haft vett att klippa håret och klä sig ordentligt och haft ett vettigt jobb hade han nog inte varit försvunnen idag.

Vad är det med folk???

Ja det ska jag säga när du försvinner.....

Simon var en jävligt schysst grabb, skötsam oxå. Han gillade att festa, drack som vem som helst och lite till.
Kunde bli lite för full ibland men då har man ju kompisar till hjälp, fast inte denna gången antar jag :/

Han bor inte längre i Brålanda utan i Vänersborg, i en lägenhet runt detta område, iaf vad jag antog när jag träffade han på pizzerian där.
Han berättade att han fått jobb på tranter och skaffat sig lägenhet.

http://img511.imageshack.us/img511/2...ersborgop4.jpg
2008-12-10, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeyBizniz
Ja det ska jag säga när du försvinner.....

Simon var en jävligt schysst grabb, skötsam oxå. Han gillade att festa, drack som vem som helst och lite till.
Kunde bli lite för full ibland men då har man ju kompisar till hjälp, fast inte denna gången antar jag :/

Han bor inte längre i Brålanda utan i Vänersborg, i en lägenhet runt detta område, iaf vad jag antog när jag träffade han på pizzerian där.
Han berättade att han fått jobb på tranter och skaffat sig lägenhet.

http://img511.imageshack.us/img511/2...ersborgop4.jpg

Ge dig ut och leta efter din polare istället för att sitta och tjaffsa med någon internet gangster. Hooka upp med fettokiss. Han har ju redan vart ute
2008-12-10, 19:51
Medlem
Citat:
Ge dig ut och leta efter din polare istället för att sitta och tjaffsa med någon internet gangster. Hooka upp med fettokiss. Han har ju redan vart ute

Ja det ska jag allt göra, men att ge sig ut nu i mörkret ensam är inte så stor ide, ska samla ihop lite kompisar imorgon och dra ut på dagen och kolla runt om ana rondellen, kardanvägen och annat runt där, mot vargön osv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in