sitter och läser och blir så jävla förbannad
Conny Björklund fick sin hund vargriven och tog den till Falu djursjukhus men han har ingen möjlighet att lösa ut sin hund utan att behöva ta lån, så en Åttaårig kille som heter Joakim Andersson som startade en insamling som ska ge ägaren Conny Björklund möjlighet att lösa ut sin hund. de allra flesta är positiva till Joakims initiativ, men det finns också en del väldigt kritiska kommentatorer. Joakim Andersson har bland annat kallts hjärntvättad,Nu drabbar kritiken också Conny Björklund. En kommentar gör gällande att Björklund bara kan gå ut och starta motorsågen, alltså fälla skog och sälja, så får han ihop till veterinärräkningen.
ni kan läsa artikeln och kommentarer på
http://webnews.textalk.com/se/articl...&context=60321
det här handlar inte om en varg det handlar om en åtta årig pojke som vill hjälpa en hundägare att få tillbaka sin hund, säg mig en enda sak som skulle vara dåligt med att Conny skulle få tillbaka sin hund!
hur fan är ni varg älskare skapta betyder en varg mer än allt för er, hur kan ni stå och säga så till en åtta årig pojke? snart startar jag en insamling för skottpengar på vargkramare, för fortsätter det så här så vette fan vad man ska ta sig till. tänk att vargen ska ända in i stockholm och äta sällskapshundar innan ni skall förstå. jag är så jävla besviken, arg förbannad och JA, det går inte att beskriva