• 1
  • 2
2008-12-09, 14:42
Medlem
Drainbamages avatar
Halloj,

För ca 20 minuter sedan var jag på toa och skulle kissa. Oskönt nog sved det riktigt ordentligt och jag kunde inte klämma fram mer än ett par droppar. Jag gick ut från toan och han inte mer än ta några steg innan det ilade till i ballen och jag blev väldigt pissnödig igen.

Jag har väl vart på toa 7 ggr nu sen det inträffade första gången. Varje gång jag försöker kissa sticker det redigt vid mynningen för att sedan ila genom hela kuken. Det kommer max ett par droppar och jag blir väldigt kissnödig direkt efteråt.

Jag har inte haft oskyddat samlag på ungefär 3 månader så jag antar att det borde vara urinvägsinfektion? Jag har frusit rätt mycket på sistone, dock inte sedan sen en vecka ungefär. Jag kissade även tidigt imorse med bra flow och tänkte inte på att det gjorde ont eller dylikt.

Är det bara att gå till vårdcentralen och ta prover eller vad bör jag göra?

Mvh
Kissdrain
Citera
2008-12-09, 14:52
Medlem
pzuks avatar
Det är mest troligen urinvägsinfektion. bara att dra sig till närmaste vårdcentral och ta pissprov, träffa doktor och få antibiotika utskriven
Citera
2008-12-09, 15:08
Medlem
tjackkurts avatar
Nyss haft utlösning? brukar bli exakt som du beskriver ibland
Citera
2008-12-09, 15:12
Medlem
Arch_Angels avatar
det finns hemma test har jag för mej
Citera
2008-12-09, 15:12
Medlem
Drainbamages avatar
Jaha, blir väl till att boka tid imorgon då... så ytterst opassande inför denna stressiga högtid.

Nej du tjackkurt, jag sitter på jobbet och är allmänt okåt.

EDIT: Glömde förövrigt nämna att jag haft rodnader på ollonet rätt nyligen, jag avfärdade dock det hela med att jag nån dag innan det uppstod var jävligt tankad och bestämde mig för att fyllerunka efter jag var ute på krogen... om det nu är något symptom som ihop med svidande kissförsök berättar något.
Senast redigerad av Drainbamage 2008-12-09 kl. 15:15.
Citera
2008-12-09, 15:13
Medlem
BruceMosess avatar
Det är nog lika bra att gå till doktorn, de lär testa dig för könssjukdommar också.
Citera
2008-12-09, 17:26
Medlem
OlleVieros avatar
Om du inte har några konstiga flytningar så är det nog blåskatarr. Du har väl kylt ned snoppen och då är man pissnödig i tid och otid. I stort sett hela tiden och det kommer bara några droppar varje gång. Läkarbesök är att rekommendera. Det är lätt fixat och glöm inte att doktorn med all säkerhet sett tusentals kukar så det är inget att skämmas för.
Citera
2008-12-09, 17:32
Bannlyst
Du har inte lekt"lustiga" lekar och stuckit upp tandpetare, saltkristaller eller något annat smärtalstrande i urinröret? En tjej jag känner som jobbar inom vården berättade att nästan alltid när unga killar kommer in med symptom som dina är de självförvållade.
Citera
2008-12-09, 18:31
Medlem
Drainbamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Om du inte har några konstiga flytningar så är det nog blåskatarr. Du har väl kylt ned snoppen och då är man pissnödig i tid och otid. I stort sett hela tiden och det kommer bara några droppar varje gång. Läkarbesök är att rekommendera. Det är lätt fixat och glöm inte att doktorn med all säkerhet sett tusentals kukar så det är inget att skämmas för.
Japp, inga konstiga flytningar eller dyl. Blir till att gå till doktorn imorgon, och det är lugnt, jag skäms inte för att visa kuken... doktorn har inspekterat den tidigare, fick till och med en bonus med ett finger upp i röven sist jag var där ( ) ... det enda som klämmer är att jag helt enkelt inte har tid.

Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Du har inte lekt"lustiga" lekar och stuckit upp tandpetare, saltkristaller eller något annat smärtalstrande i urinröret? En tjej jag känner som jobbar inom vården berättade att nästan alltid när unga killar kommer in med symptom som dina är de självförvållade.
Jag må vara rätt vrickad vad gäller sexuella böjelser men att stoppa upp saker i urinröret är nog inte min grej.
Citera
2008-12-09, 18:33
Medlem
GaletAnonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackkurt
Nyss haft utlösning? brukar bli exakt som du beskriver ibland

Ja du, vad fan beror det där på? Jag får likadant, dock inga ilningar utan mer en konstat kissnödighets/sivdande känsla i några minuter-några timmar efter. Skumt men eftersom det bara sker efter utlösning och långt ifrån varje utlösning har jag inte brytt mig om det.
Citera
2008-12-10, 01:06
Medlem
doktorknarks avatar
fråga frank zappa!

http://www.youtube.com/watch?v=3Cb7inx4BLA
Citera
2008-12-10, 11:39
Medlem
Drainbamages avatar
Kan meddela att jag kissade normalt sent igårkväll, ilade lite kanske, men inte så att det verkligen gjort _ONT_. Verkade som att när jag efter ett tiotal toalettbesök lyckades tömma blåsan ordentligt så försvann smärtan... vad kan detta bero på? Njursten? Det kom, det gjorde ont som fan och det försvann...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in