2003-08-11, 21:37
Medlem
Zeromatics avatar
Jag vill ha en rejvtjej.
Citera
2003-08-11, 21:39
Bannlyst
Jag har en. 8)
Citera
2003-08-11, 23:31
Medlem
Ehum, detta borde ligga i ett annat forum? Ändå, jo, en gång för länge länge sedan gick jag ut med byxor med små fraktaler på (matchande top och jacka faktiskt!), hade piercing i naveln innan det vart så populärt som det är idag och hade håret sprayat i en rolig rosa nyans.

Idag har jag ingetdera kvar och piercingen växte ut, lämnade ett ärr..

Ack ack..

-Laura
Citera
2003-08-11, 23:50
Bannlyst
Är du stolt :?:
Citera
2003-08-12, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PuLsEn
Är du stolt :?:

Ähh.. Jag hade iaf roligt

-Laura
Citera
2003-08-12, 11:26
Bannlyst
[/b]Laura skrev

Citat:
Ehum, detta borde ligga i ett annat forum? Ändå, jo, en gång för länge länge sedan gick jag ut med byxor med små fraktaler på (matchande top och jacka faktiskt!), hade piercing i naveln innan det vart så populärt som det är idag och hade håret sprayat i en rolig rosa nyans.

Idag har jag ingetdera kvar och piercingen växte ut, lämnade ett ärr..

Ack ack..

-Laura

När du säger att du hade sådana kläder innan det var så populärt som det är idag kan jag inte hålla med om. Att ha sådana kläder idag är verkligen inte populärt. Den var när GOAn slog igenom 95 -96 som det var mest inne och det var väl under den tiden du drog på dig fraktal uniformen Laura och syndade.

Men kåt blir man när man tänker på hur fuktiga dom är mellan benen samtidigt som dom står och rör sig till musiken. Men tjejerna ska vara höga som hus annars är det inga riktiga rejvtjejer.
Citera
2003-08-12, 15:14
Medlem
DxMs avatar
Jag vill inte bara ha en rejvtjej utan då ska hon vara hög som ett hus och plaskvåt mellan bena// :D :D
Citera
2003-08-25, 21:37
Medlem
Citat:
När du säger att du hade sådana kläder innan det var så populärt som det är idag kan jag inte hålla med om. Att ha sådana kläder idag är verkligen inte populärt. Den var när GOAn slog igenom 95 -96 som det var mest inne och det var väl under den tiden du drog på dig fraktal uniformen Laura och syndade.

Du har ju inte ens läst mitt inlägg - Jag syftade faktiskt på navelpiercing, inte på fraktalkläder. Och jo, det var -95/-96

Citat:
Ändå, jo, en gång för länge länge sedan gick jag ut med byxor med små fraktaler på (matchande top och jacka faktiskt!), hade piercing i naveln innan det vart så populärt som det är idag

-Laura
Citera
2003-08-28, 18:23
Bannlyst
Du har ändrat ditt gammla inlägg Laura.
Citera
2003-08-28, 19:08
Medlem
Citat:
Du har ändrat ditt gammla inlägg Laura.

Nix - står inte edit längst ner du vet