2009-03-28, 15:52
Citat:
Ja det här är ett intressant fall bland annat:
Ursprungligen postat av the_dude82
Sådana petitesser som att det efterhand inte borde finnas några överlevare kvar tror jag inte judarna låter sig begränsas av. Som jag förstått det blir överlevarna i nuläget hela tiden fler och fler. Allt fler judar vill vara med och kräver sin del av den ekonomiska kakan. I värsta fall kan man ju helt enkelt låta "överlevares" barn åka runt på skolorna och föreläsa. Givetvis ska även dessa ha rejäla ersättningar för sin föräldrars påstådda lidanden från tyska skattebetalare.
Det är ju redan så att ganska få nu levande tyskar har någon skuld i denna påstådda "förintelse". "Bödlarna" är döda, likväl ska deras ättlingar betala, så i den delen skiljer inget nu mot situationen om 200 år.
Det är ju redan så att ganska få nu levande tyskar har någon skuld i denna påstådda "förintelse". "Bödlarna" är döda, likväl ska deras ättlingar betala, så i den delen skiljer inget nu mot situationen om 200 år.Holocaust survivors' children sue Germany for therapy fees: http://www.haaretz.com/hasen/spages/882429.html
Vet att även Norman Finkelstein har tagit upp hur "Holocaust survivors" har ökat från cirka strax över 100,000 från krigets slut, till nära miljonen idag.
Citat:
Saken är ju den att det finns riktiga brott vita människor har begått. Etnisk rensning av amerindianer och dylikt (som bland annat Finkelstein tar upp i Holocaustindustrin), illegalt och kriminellt stöd till nazionist-staten Israel, etc., bör enligt mitt tycke vara viktigare och mer prioriterade brott att betala skadestånd för, än några etnocentriska attention whore lipjudar som är självkära och bryr sig mer om deras minimala WW2-förluster än grova etniska rensningar som palestinier eller amerindianer.
Hela saken är ju naturligtvis helt befängd från början till slut egentligen. Vita människor hålls kollektivt och retroaktivt ansvariga för brott en minoritet påstås ha utfört för snart 70 år sen. Att någon dristar sig att hålla andra grupper kollektivt ansvariga för brott begångna bara det sen årtiondet är ju däremot otänkbart.
Citat:
Visst är det svårt att veta. Men man kan ju spekulera och diskutera när man tror att Holocaustindustrin kommer att bli övermättad och att det hela kommer att utlösa en reaktion; en slags kräkreflex mot alla Elie Wieseler och Steven Spielberger.
Vad gäller sakfrågan är det svårt att veta tycker jag...
Det jag menar är att Holocaustreligionen lever på lånad tid. Vi har på kort tid de senaste 10-20 åren sett allt fler holocaustrevisionister som har sagt det ena och det andra, och därefter fängslats. Vi har även nyligen sett Iran's president kalla Holocaust, "en myt", och för att inte glömma, Förintelsekonferensen i Iran.
Följdfråga: med alla dessa politiska händelser i åtanke, är det rimligt att tro att Shoah kommer att synas som en bluff vid det kommande sekelskiftet?
Senast redigerad av EliasAlucard 2009-03-28 kl. 15:55.
Senast redigerad av EliasAlucard 2009-03-28 kl. 15:55.