2008-12-08, 17:27
Medlem
MeZcalitos avatar
Halloj!
Avinstallerade precis "Left 4 Dead" från datorn, och plötsligt under avinstallationen så ändrades all text i både Explorer, skrivbordet, Firefox etc. etc. till bold, och all "vanlig "text står nu med Italics.. Vad i helsefyr är detta, och hur åf rjag tillbaks det till "normalt" igen??

Tackar på förhand!
Citera
2008-12-08, 21:03
Medlem
MeZcalitos avatar
Ok, nu har jag löst det..

Är itne HELT säker på vad det berodde på, men jag TROR att det kan ha ngt med att göra att i den installationsmapp som Left 4 Dead installerades i, så låg det en fonts-mapp som jag tror Windows fått för sig var default. Så när jag tog bort allt i den genom att avinstallera spelet så hoppade windows bara till nästa font och använde den.. eller nåt.. Som ni kan se är jag ingen datavetare, men det verkar iallafall vara ngt i den stilen som hänt..

Jag hittade iallafall följande sida, och följde instruktionerna här, varpå saker och ting nu ser ut som de gjorde innan.. Tack gode jebus!
http://smmeyer.com/scribble/?p=34
Citera
2008-12-09, 00:48
Medlem
Det är precis som du skriver, tror det har med pirat-verisionen av left 4 dead att göra ^^, jag drar mig för att avinstallera mitt då ja vet att det kommer bli så =) men med din länk så kommer det inte bli några problem !

Tackar och bockar !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in