2008-12-11, 16:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Känns mer som en scizo patient som flippat...
Men det lutar åt att de kunde vara en sjuk mupp typ scizofreni och DAMP som har fått frispelet
Citera
2008-12-11, 18:52
Bannlyst
Jag fattar inte, det måste varit minst 20 personer kring platsen där det skedde, varför grep ingen in? Visst kan det vara läskigt att gripa in ensam, men samla ihop fem vuxna män så vore det inget som helst problem, jag fattar dte helt enkelt inte - folk är så jävla rädda! Fyfan vad vi svenskar är uppskrämda!
Citera
2008-12-12, 02:42
Bannlyst
Hahaha - detta är grymt härligt att se!

http://www.youtube.com/watch?v=Xzm1uX6poE4&feature=related

Kolla in snubben i slutet.
Citera
2008-12-13, 19:36
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I'maduck
Jag fattar inte, det måste varit minst 20 personer kring platsen där det skedde, varför grep ingen in? Visst kan det vara läskigt att gripa in ensam, men samla ihop fem vuxna män så vore det inget som helst problem, jag fattar dte helt enkelt inte - folk är så jävla rädda! Fyfan vad vi svenskar är uppskrämda!
Det är inte bara i Sverige det är såhär.
Citera
2011-01-11, 01:57
Medlem
SamiFreys avatar
Malmö: 23-åring med autism misshandlat flera personer

http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1349551/Nytt-atalsforsok-mot-23-aring-med-autism.html

sökte i forumet o hitta inget om denne mannen.

"På grund av sitt handikapp har 23-åringen rätt till massivt stöd. Två assistenter ska ständigt omge honom, till en kostnad för samhället på 12 096 kronor om dygnet.
– De finns närvarande, men de håller inte i honom. Han är en rejält stor man, säger 23-åringens gode man och försvarare, advokat Mats Holm."

känner någon honom? är han så aggresiv som sydsvenskan menar att han är?
och hur stor är han?!?
Citera
2011-01-11, 02:01
Bannlyst
Tror att det är en hjärnskada mer än autism inblandad.

Såna som springer runt och slår folk eller hotar med yxa borde kastas ut från samhället. Låt de klara sig själva i någon av alla skogar vi har. Finns björnar som de kan försöka slåss med.
Senast redigerad av surreal.this 2011-01-11 kl. 02:20.
Citera
2011-01-11, 02:03
Bannlyst
Det är helt jävla sjukt! Hade det varit förr, så hade han spärrats in på Östran i Malmö eller st:Lars i Lund! Ska han slå ihjäl någon innan det händer något?
Citera
2011-01-11, 02:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bravo83
Det är helt jävla sjukt! Hade det varit förr, så hade han spärrats in på Östran i Malmö eller st:Lars i Lund! Ska han slå ihjäl någon innan det händer något?

Att låsa in en autistisk människa förvärrar bara sjukdomen.
Och om du personligen vill att psykvården ska vara som "förr" så är du en sjuk människa.
För jag antar att du vet vad för metoder man använde sig av då.
Citera
2011-01-11, 02:38
Medlem
Håller med dig att "gå tillbaka till hur det va förr" är fel, men samtidigt kan man inte ha en massa farliga galningar springa lösa bara för att det annars är synd om galningen...
Citera
2011-01-11, 02:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ryskspion
Att låsa in en autistisk människa förvärrar bara sjukdomen.
Och om du personligen vill att psykvården ska vara som "förr" så är du en sjuk människa.
För jag antar att du vet vad för metoder man använde sig av då.
En del människor är så pass störda, så det enda som hjälper är att låsa in dom för all framtid eller ett nackskott!
Citera
2011-01-11, 02:43
Moderator
Chantres avatar
Är kanske en sån där som kan bli botad av Lissebergskaninen.
Citera
2011-01-11, 02:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bravo83
En del människor är så pass störda, så det enda som hjälper är att låsa in dom för all framtid eller ett nackskott!

Och du är helt säker att denna person är en av dom?
Tycker en arkebusering hade passat människor som vill att man ska mörda andra människor för att dom har en sjukdom dom inte kan rå för,tex dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in