2003-08-11, 12:36
Bannlyst
Hoj!
Har varit utforskat lite stllen nyligen, bla. ett gammalt nerlagt bruk som det har gt rum militra vningar p, riktigt hftigt stlle. Lokalerna r gigantiska.. sen ligger det hylsor granatsprints p golven :twisted:

Det andra stllet r ett skyddsrum, som ven fungerat som radiocentral av ngot slag har jag fr mig.. Det r insprngt i ett berg, ligger relativt avsides. Frst r det en tr-fasad eller hur jag ska frklara, med en drr (som r uppbruten).. sen kommer man till en grind med ett ls p. Eftersom det bara r en grind s ser man in... en lng hrlig tunnel finns dr 8O ser riktigt trevligt ut. Nr man str vid grinden finns nn slags lucka till vnster om en, som antaligen r fr vakt eller ntt.. Man ser ven den kraftiga drr som gr in till detta lilla 'utrymme'. det r bara en liten skottglugg allts.. kanske kan slnga upp n bilder sen, lite svrt frklara. Men r det nn som har en aning om vad detta kan vara fr slags stlle mer n skyddsrum radicentral? verkar rtt s nerlagt iallafall, finns n knappar utanfr som man ska kunna ringa till vakten med, som r avklippta.. :?
Citera
2003-08-12, 02:12
Medlem
Makthavarens avatar
..........
Citera
2003-08-14, 02:25
Bannlyst
Vstmanland.. fr att vara liiite mer specifik..
Citera
2003-08-14, 11:19
Medlem
juttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViNGLAS
Vstmanland.. fr att vara liiite mer specifik..

jag bor i vstmanland och r vldigt nyfiken vart det ligger skulle va kul att ka dit.
Citera
2003-08-17, 02:34
Bannlyst
jaas okej Fagersta fr att vara lite som mest specifik dr
Citera
2003-08-17, 13:56
Medlem
juttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViNGLAS
jaas okej Fagersta fr att vara lite som mest specifik dr

tack ska du ha d fr man ka till fagersta p upptcksfrd nn dag
Citera
2003-08-17, 15:12
Bannlyst
jepp 8) har lite bilder frn bruket nu.. men har inget stlle slnga upp dom p n.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in