Hoj!
Har varit utforskat lite stllen nyligen, bla. ett gammalt nerlagt bruk som det har gt rum militra vningar p, riktigt hftigt stlle. Lokalerna r gigantiska.. sen ligger det hylsor granatsprints p golven :twisted:
Det andra stllet r ett skyddsrum, som ven fungerat som radiocentral av ngot slag har jag fr mig.. Det r insprngt i ett berg, ligger relativt avsides. Frst r det en tr-fasad eller hur jag ska frklara, med en drr (som r uppbruten).. sen kommer man till en grind med ett ls p. Eftersom det bara r en grind s ser man in... en lng hrlig tunnel finns dr 8O ser riktigt trevligt ut. Nr man str vid grinden finns nn slags lucka till vnster om en, som antaligen r fr vakt eller ntt.. Man ser ven den kraftiga drr som gr in till detta lilla 'utrymme'. det r bara en liten skottglugg allts.. kanske kan slnga upp n bilder sen, lite svrt frklara. Men r det nn som har en aning om vad detta kan vara fr slags stlle mer n skyddsrum radicentral? verkar rtt s nerlagt iallafall, finns n knappar utanfr som man ska kunna ringa till vakten med, som r avklippta.. :?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!