2003-08-17, 22:18
äldre konto (old)
Ej medlem
Bra, Pirayan! :P
Citera
2003-08-17, 23:19
Bannlyst
"1,5 miljoner tyskar i Polska Korridoren lynchades av polackerna innan krigsutbrottet. Det är ett bevisat faktum".

Jag önskar fortfarande en förklaring av detta påstående av nuxvomica ! Det talas här om överdrifter och falska uppgifter och jag undrar vad detta är.....
Citera
2003-08-17, 23:24
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag borde inte öda tid på en person av ditt slag Claude, då det brukar visas sig totalt meningslöst.

Men jag kan väl använda din egen uppmaning till mig, på dig själv.

Lägg fram ETT enda fysikt bevis som bevisar att utrensningen inte ägde rum, ett bevis som styrks och godtas internationellt. Nåt sånt har du och dina pinsamma gelikar aldrig lyckats lägga fram, och kommer aldrig att kunna göra heller. Det ni kallar bevis är endast egna uppdiktade fantasier.

Men lev du i din egen förvrängda fantasivärld, och förkovra dig i allehanda sidor på nätet med förvrängd och förljugen idiotipropaganda för att förintelsen inte ägt rum.

Dr Tinnitus
Citera
2003-08-17, 23:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varg-Olle (?)
"1,5 miljoner tyskar i Polska Korridoren lynchades av polackerna innan krigsutbrottet. Det är ett bevisat faktum".

Jag önskar fortfarande en förklaring av detta påstående av nuxvomica ! Det talas här om överdrifter och falska uppgifter och jag undrar vad detta är.....
På Göteborgs universitetsbibliotek finns en bok om detta. Den heter Världens minoriteter el likn. Den står till höger i ett rum innan man kommer in i stora läsesalen en trappa ner. Den verkade högst trovärdig. Det är möjligt att inte ens Hitler kände till dessa lynchningars omfattning. :idea:
Citera
2003-08-18, 09:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Citat:
Ursprungligen postat av Varg-Olle (?)

På Göteborgs universitetsbibliotek finns en bok om detta. Den heter Världens minoriteter el likn. Den står till höger i ett rum innan man kommer in i stora läsesalen en trappa ner. Den verkade högst trovärdig. Det är möjligt att inte ens Hitler kände till dessa lynchningars omfattning. :idea:
Hm...är detta sätt att åberopa "källor" en vanlig revisionistisk metod?

Du bör nog nästa gång du besöker biblioteket fortsätta till avd. Uppslagsböcker och försöka ta del av vad som står där!

För även (!) Hitler kunde nog skilja på mellan ett tiotal döda (som det alltså rör sig om) och 1,5 miljoner......
Citera
2003-08-18, 09:09
äldre konto (old)
Ej medlem
Jaja, judarna är det synd om, men rasförrädarna skall få håna minnet av de stackars mördade västpreussarna. :cry:
Citera
2003-08-18, 11:08
äldre konto (old)
Ej medlem
Rasförädare?? Vad är det???

Enligt kristendommen är ju alla människor härstammande från Adam och Eva, alltså är vi alla släkt med varandra.

Om man nu inte helt förlitar sig till kristendommens evulitionslära, utan håller sig till vetenskapens. Ja då blir det inte mycket bättre. Det är ju nämligen så att både våra mindre utveckalde förfäder och vi människor i alla tider vandrat runt och spridit oss. Därmed har vi även kommit i kontakt med olika närliggande raser som utvecklats på annat håll, och fortblantnin gen har blandats mellan dessa raser. Så har det alltid varit genom årmillionerna, och är så än i dag.

Jag kan garantera att varenda inbiten rasist eller inbiten kämpe för det rena och ariska skulle få sig en gruvlig chock om de analyserade sig bakåt genom århundradena och årtusendena i sin släkt. Den är liksom inte så ren som de tror.

Sen är det ju så att våra olika raser har tillkommit på just det sättet, och fortsätter än idag att utveckals på det sättet, vilket om männskligheten får fortleva några millioner till, kan resultera i att vissa raser dör ut, medans andra föds.

Men detta är säkert alldeles för svårt att förstå för korkade tatuerade små rasistslynglar, vilkas intelligensnivå brukar vara i nivån att de med nöd och näppe kan räkna till 5 på ena handens fingrar....

Dr Tinnitus
Citera
2003-08-18, 11:22
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Rasförädare?? Vad är det???

Enligt kristendommen är ju alla människor härstammande från Adam och Eva, alltså är vi alla släkt med varandra.

Om man nu inte helt förlitar sig till kristendommens evulitionslära, utan håller sig till vetenskapens. Ja då blir det inte mycket bättre. Det är ju nämligen så att både våra mindre utveckalde förfäder och vi människor i alla tider vandrat runt och spridit oss. Därmed har vi även kommit i kontakt med olika närliggande raser som utvecklats på annat håll, och fortblantnin gen har blandats mellan dessa raser. Så har det alltid varit genom årmillionerna, och är så än i dag.

Jag kan garantera att varenda inbiten rasist eller inbiten kämpe för det rena och ariska skulle få sig en gruvlig chock om de analyserade sig bakåt genom århundradena och årtusendena i sin släkt. Den är liksom inte så ren som de tror.

Sen är det ju så att våra olika raser har tillkommit på just det sättet, och fortsätter än idag att utveckals på det sättet, vilket om männskligheten får fortleva några millioner till, kan resultera i att vissa raser dör ut, medans andra föds.

Men detta är säkert alldeles för svårt att förstå för en korkade tatuerade små rasistslynglar, vilkas intelligensnivå brukar vara i nivån att de med nöd och näppe kan räkna till 5 på ena handens fingrar....Dr Tinnitus
Såja, sign. nuxvomica har ju i sina inlägg gett prov på en för revisionister ovanlig beläsenhet och förmåga att kritiskt granska uppgifter!
Citera
2003-08-18, 11:33
äldre konto (old)
Ej medlem
Visst skulle det vara bättre med 200 i IQ än "bara" 140, men jag klagar inte. Banningsdags för Dr Tinnitus?
Citera
2003-08-18, 12:39
äldre konto (old)
Ej medlem
Om nu denne nuxvomica har visat prov på kritisk granskning, åt båda hållen då hoppas jag, och beläsenhet tidigare, så är det inget jag sett då jag inte gästat forumet frekvent någon längre tid.

Vad jag reagerade mot var hans uttryck citat: rasförrädarna : slut citat.

Som jag tolkade (kanske felaktigt ?!) att vederbörande hängav sig åt att vara rasistisk, inte gillade Judar eller andra folkslag än det rätta, vad det nu är!?

Ang banning.

Visst har jag varit grov i orden i vissa inlägg som upprört mig. Men något sådant anser jag inte finns i inlägget riktat till vederbörande, ej heller riktades något ordagrannt till just vederbörande.

Att jag sen personligen tycker att 99% av alla rasister som gastar om ariska raser mm är urbota korkade och visar tydliga tecken på dålig skolning och inavel mm, det står jag för. Har man sett en och annan dokumentär om dessa missledda nötter, t ex Dabrowskis om Ku Klux Klan, ja då är saken rätt klar.

Dr Tinnitus
Citera
2003-08-18, 13:25
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Om nu denne nuxvomica har visat prov på kritisk granskning, åt båda hållen då hoppas jag, och beläsenhet tidigar, så är det inget jag sett då jag inte gästat forumet frekven någon längre tid.Dr Tinnitus
Ber om ursäkt, detta mitt påstående var alltså menat som ironi.
Citera
2003-08-18, 14:53
äldre konto (old)
Ej medlem
Dr Mabuse

Aha, det var alltså precis så illa ställt med vederbörande som jag befarade!?

Det är ju skrämmande hur vissa personer i sammhället kan bli så och förblindade av hat eller förutfattade meningar, att det blir helt grundlurade och inte kan se sanning och verklighet om det så skrivs på näsan på dem!

Några av dem blir tack och lov räddade från eländet då de växer upp och blir vuxna och börjar använda hjärnan till nåt vettigt.

Dr Tinnitus
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in