2002-12-11, 09:50
Medlem
Arons avatar
En relevant fråga som jag ställer och som ni inte besvarar
Citera
2002-12-11, 10:20
Medlem
the gas chamber is 844 square feet in size..
du får räkna ut det själv i kvm
Citera
2002-12-12, 15:09
Medlem
Förintelsen - vem fan bryr sig?!

I vilken form Förintelsen än ägde rum, har den ingen som helst betydelse, då den i vilket fall som helst redan har utnyttjats maximalt, bara för att skaffa pengar och makt åt judarna! Judarna - detta av gud utvalda folk - detta rasistiska folk vilka enbart bryr sig om sig själva och inga andra! I början av 1900-talet slaktades 1,5 miljoner armenier av turkarna på liknande sätt som Hitler sägs ha gjort med judarna under andra världskriget! Det var även härifrån som Hitler fick många idéer till sin egen lilla Förintelse! Men inte fan är det någon som bryr sig om eller ens känner till vad som hände armenierna! Jag lovar dig, om du går ut på stan och frågar 100 personer så kommer inte en enda av dessa känna till händelsen! Frågar du sedan lika många personer vad "Gulag" var för något, kommer kanske 10 personer att veta det. Går du däremot ut och frågar 100 människor vad Förintelsen var för något kommer alla garanterat kunna svara på den frågan!

Läs boken, "THE HOLOCAUST INDUSTRY - reflections on the exploitation of av jewish suffering", så kommer ni få se vad judarna egentligen är för typ av folk! Enbart Schweiz tvingades 1998 att "böta" 10 miljarder kronor till sionisterna! Hälften av dessa pengar har också gått till just sionismen och inte till några överlevande offer! Hur många överlande judar kan det ens finnas kvar? Några tusen? Det fanns bara 100 000 judiska nazi-offer direkt efter kriget 1945!

En recension av boken finns på http://www.bgf.nu/nr/00/4/mep.html
Citera
2002-12-12, 19:16
Medlem
Du verkar ju bry dig rätt mycket...

/C
Citera
2002-12-12, 22:13
Medlem
Det har sagts förut här i forumet; revisionister hävdar ofta okunskap, ignorans, i sin argumentation, och försöker få "andra sidan" att föra argumentationen åt dem. Det kan vara därför du får svävande eller rent av irriterade svar.

Aron...kanske vore det på sin plats att du avslöjade varför du ställer den fråga du ställer och vilken "relevans" den har till vad.
Varför frågar du alltså efter bilder:

Citat:
Jag skulle gärna vilja se en gaskammare som användes i Auschwitz för att gasa ihjäl människor.

och storleken:

Citat:
Hur stora är gaskammrarna? ( kvadratmeter)

och har du läst materialet om Auschwitz?(då detta har bäring på den diskussion som kanske kommer att följa).

/C
Citera
2002-12-13, 00:39
Medlem
vad jag ha förstått så fanns det aldrig några bevis för att gaskammarna fanns! eller används,
vissa afärdar all kritik av sånt eller funderingar som antisemitisk propaganda!

faktan kvar står dock att allt som finns är bara en massa texter och en massiv Lobby verksamhet som ha hållit på i 50 år!

saningen är att ingen vet vad som är sant och inte! allt är beror ju på vem som frågar!
Citera
2002-12-13, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av napoleone
vad jag ha förstått så fanns det aldrig några bevis för att gaskammarna fanns! eller används,

faktan kvar står dock att allt som finns är bara en massa texter och en massiv Lobby verksamhet som ha hållit på i 50 år!

saningen är att ingen vet vad som är sant och inte! allt är beror ju på vem som frågar!

man har visst hittat Gaskammare i ett flertal läger...
har du varit inne i en? du kan fortfarande se märken efter naglarna på väggarna när folk har försökt komma ut....
Citera
2002-12-13, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingTUT

-----------
Men visst, vill du lära dig mer om Auschwitz:

http://www.nizkor.org/faqs/auschwitz/

eller våga dig för all del in på Usenet:

(En diskussion mellan bla IHRs Greg Raven och Jamie McCarthy, webmaster på Nizkor, om exakt detta)

http://groups.google.com/groups?q=Auschwitz+gas+chamber+blueprints&star t=20&hl=sv&lr=&ie=UTF-8&selm=jamie-1801972027130001%40 clmx28.dial.voyager.net&rnum=30
/KT

Napoleone, om du och Aron och några till inte VILL lära er något om nazi-Tysklands gaskammare, så finns väl inte mycket att göra åt detta.

För andra citerar jag dock litet av King TUT:s inlägg ovan.

I boken D.D. Gutterplan "Förintelsen inför rätta" som handlar om rättegången Lipstadt-Irving finns under kapitel 7 rätt mycket uppgifter om gaskamrarna (och krematorierna) i Auschwitz, där experten Robert Jan van Pelt redogjorde för det hela.
Citera
2002-12-13, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luno
Citat:

har du varit inne i en? du kan fortfarande se märken efter naglarna på väggarna när folk har försökt komma ut....

märken på väggarna!?
du som är insatt i det hela! när kom de första rapporterna om gaskammare o brännugnar!? var det efterkrigets slut!?
var det långt efterkrigetsslut!?
kan det ha varit i början av 50talet!?
undrar bara!

hur som helst, så pallar jag inte diskutera ämnet, det tuggas alldeles för mycket i ämnet, och det intresserar mig inte
men glöm inte att under WWII så stupade det 100miljoner människor!
några miljoner är irrelevanta för mig i denna sammanhang,
att vissa ältar om samma sak igen o igen o igen!
ser knappt ett ord om det som intreäffade i de ryska konsentration lägren, var det inte 20miljoner som stupade bara i lägren?

vi få se vad som kommer o stå i historieböckerna om låt säga 200år!
Citera
2002-12-13, 14:11
Medlem
Citat:
Citat:
Citat:

märken på väggarna!?
du som är insatt i det hela! när kom de första rapporterna om gaskammare o brännugnar!? var det efterkrigets slut!?
undrar bara!

hur som helst, så pallar jag inte diskutera ämnet, det tuggas alldeles för mycket i ämnet, och det intresserar mig inte
men glöm inte att under WWII så stupade det 100miljoner människor!
några miljoner är irrelevanta för mig i denna sammanhang,
att vissa ältar om samma sak igen o igen o igen!
ser knappt ett ord om det som intreäffade i de ryska konsentration lägren, var det inte 20miljoner som stupade bara i lägren?

vi få se vad som kommer o stå i historieböckerna om låt säga 200år!

Jag är långt ifrån nån expart på jude utrotningen tror det finns folk här som kan förklara det mycket bätre en vad jag kan
ja visst det stupade runt 100 miljoner under WWII men det är en stor skilnad på att dö på ett slagfält och att bli gasad
Citera
2002-12-13, 15:57
Medlem
[quote="luno"]
Citat:
Citat:
Citat:

märken på väggarna!?
undrar bara!
............................................
...........................................
...................som kan förklara det mycket bätre en vad jag kan
ja visst det stupade runt 100 miljoner under WWII men det är en stor skilnad på att dö på ett slagfält och att bli gasad

Jag förstår fortfarande inte argumenten!
du/ni som tjatar om det gör visst skillnad på folk o folk!
det finns de som led betydligt mera än vad judarna gjorde under WWII,
refererar igen till det jag sa om ryssland,
i så fall om man ska resonera som du så är det humanare att dö snabbt i en gaskammare än att torteras ihjäl i ett läger,
jag rekomenderar dig att läsa lite mera om det som inträffade i ryssland eller varför inte om det som intreffade i Tyskland mot slutet av WWII,

enda skillnaden mellan oss människor är att vissa kategoriserar människan efter en viss tillhörlighet vilket ger ett större mått på lidande! fundera på det.
Citera
2002-12-13, 16:03
Medlem
[quote="napoleone"]
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:

märken på väggarna!?
undrar bara!
............................................
...........................................
...................som kan förklara det mycket bätre en vad jag kan

Jag förstår fortfarande inte argumenten!
du/ni som tjatar om det gör visst skillnad på folk o folk!
det finns de som led betydligt mera än vad judarna gjorde under WWII,
refererar igen till det jag sa om ryssland,
i så fall om man ska resonera som du så är det humanare att dö snabbt i en gaskammare än att torteras ihjäl i ett läger,
jag rekomenderar dig att läsa lite mera om det som inträffade i ryssland eller varför inte om det som intreffade i Tyskland mot slutet av WWII,

enda skillnaden mellan oss människor är att vissa kategoriserar människan efter en viss tillhörlighet vilket ger ett större mått på lidande! fundera på det.

Det dog en himmla massa folk i Stalins läger vilket är lika hemskt det

jag tar inte det i försvar som hände i ryssland det ända jag inte tror på är uppgifterna hur många folk som dog där.. och när det gäller judeutrotningen så har jag sagt samma där att det inte finns några uppgifter på hur många som dog...

Det som röda armen gjorde i Tyskland i slutet av kriget är väll lika tragiskt som vad tyskarna gjorde i Ryssland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in