2008-12-07, 15:35
Medlem
Alltså, när jag är i konversation med någon och har skrivit ett meddelande så kan jag inte skicka det genom att trycka på enter som vanligt. Utan jag blir tvingad att trycka på skicka knappen med musen.

Jag installerade om Messenger och problemet försvann ett tag. Ett dygn senare var det dock tillbaka. Nån som har en aning vad det kan bero eller hur man kan lösa det?

Danke schön, muchas gracias, thanks alot, tack så mkt i förhand :P
Citera
2008-12-07, 15:38
Medlem
RickardTheBraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldgroda
Alltså, när jag är i konversation med någon och har skrivit ett meddelande så kan jag inte skicka det genom att trycka på enter som vanligt. Utan jag blir tvingad att trycka på skicka knappen med musen.

Jag installerade om Messenger och problemet försvann ett tag. Ett dygn senare var det dock tillbaka. Nån som har en aning vad det kan bero eller hur man kan lösa det?

Danke schön, muchas gracias, thanks alot, tack så mkt i förhand :P

Jag har samma problem, fast för mig så kommer det upp en ruta vid start då det står "Skriptfel blablabla" Sedan om jag klickar på "Ja" så funkar det att använda enter igen.
Citera
2008-12-07, 19:16
Medlem
Det funkar även om man inte klickar ja. Klicka på ikonen visa skrivbordet och tryck endast upp msn rutan, sen kommer den script rutan upp bakom eller jämte. Bara klicka ja eller nej
Citera
2008-12-07, 20:47
Medlem
Hur kommer det sig att den rutan kommer upp hela tiden? Och hur får man bort det?
Citera
2008-12-07, 20:51
Medlem
antikvetarens avatar
Ni funderar inte på att skaffa aMSN då? Vad som helst är bättre än Microsofts produkter. Och ni slipper säkert ert lilla enter-problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in