Windovs XP- Program går inte att starta längre HJÄLP!
För ett tag sedan fick jag problem då jag uppdaterade datorn med windows automatiska uppdaterare. Det krävdes sedan att man skulle starta om datorn vilket jag gjorde. Men efter det gick det inte att starta datorn igen. När den efter många försök sedan startade började en automatisk systemåterställning på datorn. Datorn gick sedan att starta som vanligt igen, men då var alla bilder, doc och all musik borta.
Nu har jagt dock fått tillbaka alla bilder, doc och musik genom att "bli ägare" till den mappen hp_ägaren (min gamla användare), men jag har inte fått tillbaka mitt förra konto och kan inte starta program som varit installerade på datorn längre. Alla program fungerar bara som tomma genvägar på start-menyn.Jag vet att filerna finns någonstans i min gamla användare. Min gamla användare ligger under doc & settings och jag kan ta bilder och musik från den mappen, men jag skulle vilja använda min gamla användare igen. Jag är även orolig för att mitt förra konsto som jag bara kommer åt till en viss del tar för mycket plats. Hur ska jag göra för att inte behöva installera om alla program igen?
Är oerhört tacksam för svar!