2022-02-08, 17:34
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodMode
Det ser så ut. Tror att det kommer ligga honom i fatet för framtida tvjobb och filmer.

Han ligger fel i gammelmedias inriktning så det gör honom sårbar, men han har rätt.
Citera
2022-02-08, 21:46
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -HoneyBadger-
Ja det finns att hitta för den som söker.
Har bara tillgång till mobilen nu och vet inte hur man länkar med den.

Edit: googla ”hundratals kändisar i upprop mot SD” så finner du.
Tack. Hittade det direkt. Någon borde ta upp detta i ett kommentarsfält. För visst är det så att Sauk gör lite YouTube-grejor fortfarande?
Citera
2022-06-05, 01:28
Medlem
Enmansdemos avatar
Röstar han på moderaterna eller SD?
Citera
2022-06-05, 03:08
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo

Han är helt Politiskt oberoende men egentligen skulle han vilja sitta främst i tåget.
Han har många poänger men fan det maler bara på, han vill ju liksom bara ha klirr i kassan genom sin kritik.
Citera
2022-06-05, 08:51
Medlem
Soterns avatar
Han har väl vissa poänger men jag får en känsla av att är en opportunist och jag litar inte riktigt på honom. Dessutom är han lite tröttsam och blir mer och mer en gnällgubbe.
Citera
2022-06-05, 10:55
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid
Han är helt Politiskt oberoende men egentligen skulle han vilja sitta främst i tåget.
Han har många poänger men fan det maler bara på, han vill ju liksom bara ha klirr i kassan genom sin kritik.
Säger han, ingen är politisk oberoende innerst inne, eller så får han lansera ett projekt med likasinnade som får berätta hur Sverige ska styras men det kommer han inte göra

Det här han gör nu. Veckans Valfläsk sympatiserar med Sverigevänner och det blåbruna blocket, det är inte oberoende satir nånstans
Citera
2022-06-05, 11:03
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Säger han, ingen är politisk oberoende innerst inne, eller så får han lansera ett projekt med likasinnade som får berätta hur Sverige ska styras men det kommer han inte göra

Det här han gör nu. Veckans Valfläsk sympatiserar med Sverigevänner och det blåbruna blocket, det är inte oberoende satir nånstans
Om någon som använder uttrycket "blåbrunt" säger att det är så får man väl lita på det.
Citera
2022-06-05, 11:11
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Han är kommunist.
Citera
2022-06-05, 12:52
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Han är kommunist.
Instämmer där.
Citera
2022-06-05, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cajlenos
Letade och hittade ingen skvallertråd om den här självgode mannen.

Dags att leta upp hans skelett.
Shoot!
Skulle tycka att Robert Asberg hade tillfört mer.
Citera
2022-06-05, 13:42
Citat:

Han kör garanterat sin väg, om du verkligen har följt och lyssnat på hans verk så är han inte blå-brun.
Det är inte svart vitt längre som förr, jag förstår om du tolkar han så men det är inte riktigt så enkelt.
Han är skarp och en högst individuellt tänkande och yttrande individ, vi behöver dessa, att leva som många gör i rädsla för meningsmotstånd och konflikter leder till en farlig värld.
Vi måste bråka, käfta, bra politik är som sex i konflikt med två människor med innerst gott hjärta men olika synsätt.
Jag kan utge mig som vad som helst bara för att få friktion i Hjärnkontoret.
Det tror jag är viktigt, annars blir det långt ifrån "positiv Demokrati".
Citera
2022-06-06, 01:49
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Han är kommunist.
Som tycker att SD ska få synas & höras, så brukar det ju vara, en kommunist som gillar lag & ordning & inte verkar helt pigg på invandring
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-06 kl. 01:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in