2020-04-10, 09:20
Medlem
Teleslingas avatar
Vad har Sauk för bakgrund? Uppväxt var?
Citera
2020-04-10, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Vad har Sauk för bakgrund? Uppväxt var?

Född på Kungsholmen uppväxt i Täby. Vanlig 60-70 tals uppväxt med allt det innebär.
Citera
2020-04-17, 00:51
Medlem
Ograsts avatar
Har han utvecklats till en nätradikaliserad rättshaverist?
Citera
2020-04-17, 02:42
Medlem
MaxVobiscums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Nej då.
Men han uttrycker det han känner om samhället, i stort och smått.
Jag tycker han är balanserad och vaken.
Citera
2021-10-17, 18:44
Medlem
Tycker Stefan Sauk med sina klipp o inlägg om Sveriges utveckling, gängkriminalitet, skjutningar, skapar en bra bild hur det ser ut.
Plus många andra bra o roliga klipp ..

https://youtube.com/channel/UCKetMo3mnf7PDWn_z2hLNTg
Citera
2022-02-07, 12:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Född på Kungsholmen uppväxt i Täby. Vanlig 60-70 tals uppväxt med allt det innebär.

Precis som Reinfeldt så en förortsunge från Täby!
Citera
2022-02-07, 21:09
Medlem
GodModes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst

Det ser så ut. Tror att det kommer ligga honom i fatet för framtida tvjobb och filmer.
Citera
2022-02-07, 21:54
Medlem
Verkar vara en dryg person.
Citera
2022-02-08, 14:39
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Stefan Sauk är en stor Politisk Idiot och bjäbbande Haverist!
Han bjäbbar på om -lägre skatter -bättre sjukvård -fri invandring med mera med mera.
Allt som ses som PK-korrekt ska vi ha här i landet, så som fri invandring och roll som ställföreträdande global socialtjänst samtidigt som det inte får tummas på välfärd och allt annat som han anser sig behöva.
Han var en av dem som inför valet senast skrev på listan ”Vad som helst utom SD” .

Han bjäbbar om den katastrofala situationen vi har fått i landet samtidigt som han dissar de enda som såg det komma och ville driva en politik så att vi inte skulle hamnat där vi hamnat.

Hade han haft lite balls och kommit med förslag till lösningar eller visat sympatier med dem som hade lösningarna så hade jag kanske kunnat uppskatta det samhällskritiska bjäbbet han hålls med på sin kanal.
Men med den skitnödiga ”opolitiska” hållningen har har nu så blir han enbart en politisk idiot och haverist som bara bjäbbar för bjäbbandets skull.
Den enda slutsatsen man kan dra av hans orerande är att han tror att staten har en säck med pengar som kan räcka till Precis ALLT, som herr Sauk önskar och ber om, det handlar bara om att ansvariga politiker skötte sina jobb med ekonomin

Får karln ens några jobb nuförtiden Förutom uppdragen att läsa in böcker?
Jag har för mig att han i en intervju med Malou Von Sivers för några år sedan skyllde sina få uppdrag inom filmen på sitt tunna hår…
Jag tror det beror på annat jag..
Grow a Pair och sluta bjäbba för bjäbbandets skull, och ynnesten att på ett överdrivet teatraliskt sätt få stå i rampljuset en stund..
Citera
2022-02-08, 14:43
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -HoneyBadger-
Han var en av dem som inför valet senast skrev på listan ”Vad som helst utom SD” .
Är det så? Inte för att jag påstår att du hittar på, men finns detta att se någonstans?
Citera
2022-02-08, 14:59
Bannlyst
Jag orkade inte kolla om någon redan har nämnt det, men han har 3 eller 4 dan svart bälte i någon av karatestilarna.
Senast redigerad av Bensindriven 2022-02-08 kl. 15:02.
Citera
2022-02-08, 15:53
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Är det så? Inte för att jag påstår att du hittar på, men finns detta att se någonstans?

Ja det finns att hitta för den som söker.
Har bara tillgång till mobilen nu och vet inte hur man länkar med den.

Edit: googla ”hundratals kändisar i upprop mot SD” så finner du.
Senast redigerad av -HoneyBadger- 2022-02-08 kl. 16:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in