2008-12-05, 22:51
Medlem
Vet att jag bör skriva om detta i Stora tråden, men har försökt med ett flertal inlägg utan att få respons, och jag behöver snabb hjälp så jag lägger upp ett ny tråd istället!

Beställde 3g salvia från shamanic extracts, men först efter jag gjort ordern började jag kolla omdömen om sidan på forum. Där har flera uppmärksammat att dom inte fått sina varor och att sidan är en stor bluff och rip off av en annan sida. Men samtidigt skriver andra att deras varor kommit fram.

Så jag undrar om det är någon som kan bekräfta om denna sida är en bluff?
Eller om någon har några erfarenheter av att handla därifrån?

MVH Gr
Citera
2008-12-06, 17:34
Medlem
zodsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grimmenn
Vet att jag bör skriva om detta i Stora tråden, men har försökt med ett flertal inlägg utan att få respons, och jag behöver snabb hjälp så jag lägger upp ett ny tråd istället!

Beställde 3g salvia från shamanic extracts, men först efter jag gjort ordern började jag kolla omdömen om sidan på forum. Där har flera uppmärksammat att dom inte fått sina varor och att sidan är en stor bluff och rip off av en annan sida. Men samtidigt skriver andra att deras varor kommit fram.

Så jag undrar om det är någon som kan bekräfta om denna sida är en bluff?
Eller om någon har några erfarenheter av att handla därifrån?

MVH Gr

Har inte handlat därifrån personligen men den har varit uppe väldigt länge och ser ju väldigt professionell. Se om ordern kommer fram(men kom ihåg att salvia är narkotikaklassat i sverige numera så det kan fastna i tullen) så märker vi väl om det är en scam

Men som sagt, mina "är detta en scam"-sensorer tycker inte denna sida verkar vara en scam.
Citera
2008-12-06, 17:41
Medlem
Ett tips är att alltid kolla https://www.undrugged.org innan man beställer från okända sidor. Fast nu så stod det ju inte så värst mycket om just shamanic-extracts.com där, men ett allmänt tips bara...
Citera
2008-12-08, 21:17
Medlem
har fått grejerna nu, återstår att se om det är nåt att ha.
Anmärkningsvärt är att salvian kom i påsar .... ? Kommer inte alltid salvia i rör?
Citera
2008-12-08, 22:15
Medlem
Incabuloss avatar
hoppas det är bra skit

kom ihåg att uppdatera oss hur trippen blev, testar du ikväll eller?

får jag fråga hur betalningen sker på denna sida, kan man sätta in direkt till deras bank konto eller måste man ha kreditkort eller liknande?
Senast redigerad av Incabulos 2008-12-08 kl. 22:22.
Citera
2008-12-08, 23:19
Medlem
ska uppdatera! Nej tyvär, det blir på fredag!
återkommer då!
Betalade med kreditkort
Citera
2011-06-21, 11:52
Medlem
Euforisk lemur.s avatar
Jag beställde från shamanic extracts för över en månad sedan, har inte fått paketet ännu. De svarar inte på supporten i huvudtaget. Jag har försökt kontakta företaget i över två veckor. Håll er undan från denna sidan. Mycket dålig. Blev av med 42$.
Citera
2011-06-21, 18:12
Medlem
GlennGBGs avatar
Beställde där för ett par månader sedan. Leveransen var snabb och helt ok varor, så jag har personligen inget att klaga på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in