Citat:
Ursprungligen postat av Handikappad
Jag ber och bönar för en netbook! Blir överlycklig om en sådan kommer!
Extremt tveksam till netbooks generellt, tror inte heller Apple har så mycket till övers för den flugan.
Det stora som det kommer handla om tror jag blir en ny Mac mini samt Snow Leopard. Sen blir det bara lite småuppdateringar, bland annat bättre specifikationer för iMac. Design känns konstigt om de skulle ändra något dramatiskt då iMacens designprofil är precis vad de tillämpat på de senaste modellerna av Macbook samt Macbook Pro.
Ska man drömma hej vilt så hade det varit roligt att se någon produkt som stod helt utanför de vanliga datorgränserna. Ett tv-spel? En tv? Än mer overkligt än en netbook, men drömma är ju alltid roligt.
Sen hoppas jag det kommer en uppdatering för iPhone, kanske en 3.0-version. Behövs bland annat en bättre YouTube-applikation. Den nuvarande är verkligen inte mycket att ha. Jag saknar en elementär funktion tex - att kunna skriva samt läsa kommentarer till varje klipp. Sen kunna se klipp från en viss användare, prenumerera och kunna logga in på mitt egna konto + de fördelar som kommer med att vara inloggad.
Dessutom så buggar iPhonen när den kör 802.11g i YouTube (
http://forums.whirlpool.net.au/forum...fm/956397.html)
Mina klipp laddar grymt slött och när jag ändrade routern till att endast köra 802.11b så laddades hela klippet på några sekunder. Dåligt...