2008-12-05, 15:15
Medlem
mqas avatar
Jag har sedan en tid (det kan vara sedan en uppdatering, minns inte riktigt) haft ett mycket irriterande problem med min installation av Firefox. Som ni Firefox-användare säkert vet, kan man använda sin URL-bar till att söka på Google. Exempelvis kan man skriva in "Kjell co", och man kommer direkt till Kjell & Co:s hemsida (det är alltså helt enkelt Google:s "I'm feeling lucky"-funktion som har tillämpats).

Jag har på sistone haft problem med detta, då jag - av någon outgrundlig anledning - endast kan söka med hjälp av Yahoo:s sökmotor, när jag söker i URL-fältet. På grund av detta kan jag inte komma till hemsidor endast genom att skriva deras namn (som jag kunde tidigare), utan kommer till Yahoo:s sökresultat, vad jag än söker på.

Jag har försökt att hitta en lösning på detta, men det verkar inte som att någon annan har samma problem. Jag har även ominstallerat Firefox, utan resultat.

Om någon vet hur, skulle jag verkligen uppskatta om jag kunde få hjälp med att lösa detta problem.
Citera
2008-12-05, 15:32
Medlem
mqas avatar
Postar detta i Firefox (sammanslagen tråd). Ber om ursäkt - mod kan ta bort denna tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in