• 1
  • 2
2008-12-05, 07:45
Bannlyst
Tja
jo bor på mindre ort o de jag känner till i lund som ligger nära får jag inte tag i.
Hur e det med det där utbytesprogrammet i lund?
kommer från småland, men det e väll OK ändå.
Var ligger det och är det bara att dra dit o få ut.

Var på vårdcentralen här hemma o dom fick inte ge ut ens ett par nålar, vafan ska man behöva få hep c bara för att dom inte hjälper.
Annars är det ju inte svårt att beställa, men som idag kom man på igen att läget e akut.
MVH J
Citera
2008-12-05, 08:41
Medlem
KeyBoardSamurais avatar
du knarkar, och vill att skattebetalarna ska hindra dig från att dö?
Citera
2008-12-05, 08:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av whitewasted
Var på vårdcentralen här hemma o dom fick inte ge ut ens ett par nålar, vafan ska man behöva få hep c bara för att dom inte hjälper.
Annars är det ju inte svårt att beställa

Beställ då?

Sluta trycka så sjunket risken att få hepatiter med några hundra procent.
Citera
2008-12-05, 13:11
Medlem
Jungles avatar
Åk till Malmö och byt in dina gamla verktyg (vet inte om det finns i Lund) elr åk helt enkelt över till Danmark och köp på apoteket (ganska billigt) elr så finns det flera ställen i Köpenhamn där du får helt gratis utan att behöva byta in gamla.
Citera
2008-12-05, 13:38
Medlem
TheDeepSixs avatar
Köp dina verktyg på nätet då.
Citera
2008-12-05, 14:14
Bannlyst
Jo visste att det fanns nätbutiker, men e för lat men får ta o beställa, den jag tänkte är svensk va? ni vet säkert vilken jag menar, så inga länkar här då!!!!!!
Men hur snabbt går det??

Ska snacka med en snubbe när jag får fatt ihan o kolla hur det fungerar i lund, tänkte att det är nån skit med att man måste vara från skåne för att skriva in sig.

MVH J
Citera
2008-12-05, 16:28
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whitewasted
Jo visste att det fanns nätbutiker, men e för lat men får ta o beställa, den jag tänkte är svensk va? ni vet säkert vilken jag menar, så inga länkar här då!!!!!!
Men hur snabbt går det??

Ska snacka med en snubbe när jag får fatt ihan o kolla hur det fungerar i lund, tänkte att det är nån skit med att man måste vara från skåne för att skriva in sig.

MVH J

Nej det behöver man nog inte, men du byter ju in dina gamla verktyg så du får lika många som du lämnar in

Kan ju vara så att man får ett gäng första gången man e där men det är ju inte så många att det är värt att åka ner till om man inte bor i Skåne.

Åk då över Danmark stället och köp några hundra nålar och ett gäng med pumpar eller hämta gratis: t.ex i Istegarde (bakom centralstationen i Köpenhamn).
Senast redigerad av Jungle 2008-12-05 kl. 16:32.
Citera
2008-12-05, 17:20
Bannlyst
www.westons.com är en utmärkt leverantör av pumpar,nålar och allt annat du kan behöva för en lyckad injektion av narkotika.Mitt personliga råd,som ingen antagligen är särskilt intresserad av,är att ge fan i att injicera.Bland tunga narkomaner är det kutym att ge en novis som nyss börjat injicera en örfil för att markera hur vettigt det är.
Citera
2008-12-05, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KeyBoardSamurai

Ja, för att han dör är betydligt billigare för skattebetalarna än en spruta.

Väl genomtänkt svar där. Sedan är TS med 99% säkerhet skattebetalare också och finns säkert en jävla massa hans skatt går till som han inte vill att den ska gå till.
Citera
2008-12-06, 02:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KeyBoardSamurai

Hell yeah?

Lätt att mina skattepengar fick gå till det!
Citera
2008-12-14, 23:50
Medlem
Harpys avatar
Så westons är gröna?
Tar det lång tid för lev?
Citera
2008-12-15, 00:22
Medlem
~*BayBee*~s avatar
Har inte medinc nålar? Jag har ett par insulinnålar som du skulle kunna få. Funkar det till dina grejer?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in