Oj, missade att förklara hur jag menade
Säg att jag har en mapp på hårddisk D som heter "Musik". Då vill jag att jag ska komma in där då jag trycker på Min Musik i start fältet.
Har för mig att det bara är i Vista som den typen av kataloger går att peka om med den enkla metoden. Har man XP så är det smidigast att ladda ner TweakUI och utföra ompekningen därifrån istället, så slipper man gå in i Registry och pilla manuellt.
Högerklicka på Min Musik på startmenyn och välj egenskaper > plats och skriv in sökvägen
Går inte.
Citat:
Ursprungligen postat av Muckarduva
Har för mig att det bara är i Vista som den typen av kataloger går att peka om med den enkla metoden. Har man XP så är det smidigast att ladda ner TweakUI och utföra ompekningen därifrån istället, så slipper man gå in i Registry och pilla manuellt.
Har inte det. Är det avancerat att ändra registret? Lär väl bara vara nåra värden eller likande som ska ändras Vart man nu skulle göra detta.
Ursäkta men var hittade du det? När jag sökte på TweakUI får jag bara upp PowerToys for Windows, och i den står det att den fungerar bara i den amerikanska versionen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!