2008-12-05, 00:00
Medlem
Ung_Fascists avatar
Som topic. Kan jag peka om Min Musik, Mina videoklipp osv? Bör ju gå men frågan är hur..
Citera
2008-12-05, 00:06
hur menar du nu? peka om?
Citera
2008-12-05, 00:20
Medlem
Ung_Fascists avatar
Oj, missade att förklara hur jag menade
Säg att jag har en mapp på hårddisk D som heter "Musik". Då vill jag att jag ska komma in där då jag trycker på Min Musik i start fältet.
Citera
2008-12-05, 00:38
Medlem
Högerklicka på Min Musik på startmenyn och välj egenskaper > plats och skriv in sökvägen
Citera
2008-12-05, 00:46
Medlem
Muckarduvas avatar
Har för mig att det bara är i Vista som den typen av kataloger går att peka om med den enkla metoden. Har man XP så är det smidigast att ladda ner TweakUI och utföra ompekningen därifrån istället, så slipper man gå in i Registry och pilla manuellt.
Citera
2008-12-05, 00:50
Medlem
Ung_Fascists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ooskar
Högerklicka på Min Musik på startmenyn och välj egenskaper > plats och skriv in sökvägen

Går inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Muckarduva
Har för mig att det bara är i Vista som den typen av kataloger går att peka om med den enkla metoden. Har man XP så är det smidigast att ladda ner TweakUI och utföra ompekningen därifrån istället, så slipper man gå in i Registry och pilla manuellt.

Har inte det. Är det avancerat att ändra registret? Lär väl bara vara nåra värden eller likande som ska ändras Vart man nu skulle göra detta.
Citera
2008-12-05, 00:52
Medlem
Muckarduvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ung_Fascist
Har inte det.

Bara att ladda ner från Microsoft, det är ett gratisprogram.
Citera
2008-12-05, 16:28
Medlem
Ung_Fascists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muckarduva
Bara att ladda ner från Microsoft, det är ett gratisprogram.

Tack så mycket, fixat det nu=)
Citera
2008-12-23, 13:01
Medlem
Abolishs avatar
Ursäkta men var hittade du det? När jag sökte på TweakUI får jag bara upp PowerToys for Windows, och i den står det att den fungerar bara i den amerikanska versionen.

Tack på förhand.

[Edit]: Har Vista.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in