Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Nu är du löjlig. Jag har en enorm empati för Emma och har skrivit det i massor med inlägg. Men jag har ingen som helst relation till de inblandade och kan se saker lite mer objektivt än vissa andra. Det är inte på något sätt fel att ifrågasätta saker som är underliga. Jag tycker det är en märklig start på sitt nya anonyma liv att skapa facebookkonto och diskussionsforum på nätet.
Hon skriver också att hon fasar för den dagen när "rampljusen släcks".
Jag tycker faktiskt att hon verkar gilla all uppmärksamhet och det stör mig inte alls. Hellre det än att hon känner sig hotad.
Empati? Du vet ju för fasen inte vad du snackar om. Du får ta och kamma till dig nu!
Du får tyckat att jag är hur löjlig som helst, det rör mig inte ryggen. Med ledning av dina postningar så kan du gasta obejektiv hur mycket du vill, ingen går på det.
Du har inte funderat över varför E fasar för den dagen "då rampljuset släcks"? Du tror inte att just den dagen bli E tvungen att ta itur med sin sorg och då är det en mycket djupare sorg än vad det varit hitintills. Då inte dagarna är fulla av rättegång och förberedelser kommer sorgen att har huvudrollen och det kommer att bli väldigt tungt.