Citat:
Ursprungligen postat av hobbesstuga110
Jag tyckte nog då jag läste "direktrapporteringen" i kvällspressen att åklagarna var lite "tama" i sina frågeställningar. Att man bara "släppte" vissa svar utan att spinna vidare...
Tänkte också på det. Hoppas åklagaren frågar vidare nu i Hovrätten. Så frågetecken förhoppningsvis kan rätas ut.
En annan sak. Det vittne som skall vittna om att CS inte ville ha ett fast förhållande.
Min erfarenhet säger mig att så säger alla, innan man har fått klartecken från den andre i förhållandet. -Nej, vi är bara kompisar, nej, vi är bara KK. Nej vi träffas bara då o då. Nej, vi har bara lite kul ihop. Även om den som säger så VILL ha ett fast förhållande mest i hela världen! Är man osäker försöker man verka cool.
Hon kanske kände på sig att han inte var så intresserad. Då säger man sånt.
Hur många vet efter ett par dagar, kanske en vecka att denn(e)a person ska jag satsa ett seriöst förhållande på?
Det är ju CS som ville vara den som bodde i villan med T. Hon flög till Sverige.
Är det någon som har läst hennes resedagbok? Vad har hon skrivit i augusti 2007?
Var var hon då? Förutom hemma hos Dimitrios släkt, på ön Siroz (Syros?) och i Pireus?