Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Jag skrev så för du har alltid svar..(utom när frågorna är för besvärliga) jag undrar ibland hur någon kan veta så mycket hur människor agerar i väldigt speciella situationer. Och det gäller inte bara dig utan flera FB:are. Jag skriver att jag gissar hur folk tänker men en del här påstår sig absolut veta.
Jag ser det som ganska självklart att Emma pratat en hel del med Mickis om CS då hon direkt tänkte på henne när morden skedde. Och det talar emot vad Emma själv säger i rätten.
Min fetmarkering = rent trams från din sida, för jag besvarar allt som går att besvara, men allt som oftast är det ju inte frågor utan rena påståenden och lögner ni lägger fram, och då ignorerar jag ofta.
Jag tycker du ska vända den kommentaren till dina vänner Talibanen och bäver och ifrågasätta varför de inte svarar på direkta frågor om sina rent falska påståenden om du nu vill sprida anklagelser omkring dig.
Både emma och mickis har vad jag vet redan vittnat om att de har diskuterat CS, hur mycket? inte en aning. Sen har jag inte en aning om hur Mickis kunde sätta CS i relation till detta, jag hade aldrig hört talas om människan förrän efter hon var misstänkt.