Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-12-12, 11:11
Medlem
"Schürrer kommenterar en av hennes vänners vittnesuppgifter. Vännen ska ha sagt att hon flyttade till Stockholm enbart för att komma närmare NN.
- Det hade ingenting med NN att göra. Utredningens slutsats är lögn."

Det kan väl inte vara utredningens slutsats som är lögn,det måste väl vara vännen,s vittnesuppgifter som är det.
2008-12-12, 11:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Hon ljuger så näsan blir ännu större.
Hon påstår till och med at hon inte läst T:s blogg, och att hon inte visste att han träffat en tjej.
Vilken otur hon måste ha eftersom andra personer tydligen både använt hennes dator och mobil.

Ja det där låter konstigt. Jag fattar inte meningen med det eftersom det väl är bekräftat att hon läst hans blogg. Hur kan hon neka till det och varför?
2008-12-12, 11:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av majrim
Ja det där låter konstigt.

Ja, det där stämmer inte. Hon har ju till och med lyckönskat Togge med sin lilla familj..
2008-12-12, 11:14
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ja det där låter konstigt. Jag fattar inte meningen med det eftersom det väl är bekräftat att hon läst hans blogg. Hur kan hon neka till det och varför?

Det känns ibland som hon inte har en aning vad som är sanning eller lögn.
2008-12-12, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Hon ljuger så näsan blir ännu större.
Hon påstår till och med att hon inte läst T:s blogg, och att hon inte visste att han träffat en tjej.
Vilken otur hon måste ha eftersom andra personer tydligen både använt hennes dator och mobil.
Ja om hon hävdar att hon inte visste att T hade träffat en tjej kan man ju undra vem hon syftade på när om skrev om horan och avsugningen.
2008-12-12, 11:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Ja, det där stämmer inte. Hon har ju till och med lyckönskat Togge med sin lilla familj..

Kan det vara så att hon sitter och försöker ljuga för att ställa sig i bättre dager
Jag tror den här lilla manövern av CS var nog det hon allra sist behövde, hon sänker nog bara sig själv rätt hårt.
2008-12-12, 11:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RäjserSnigeln
Ja om hon hävdar att hon inte visste att T hade träffat en tjej kan man ju undra vem hon syftade på när om skrev om horan och avsugningen.

Skrevs det i sms eller mail?
2008-12-12, 11:18
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wildone69
Kan det vara så att hon sitter och försöker ljuga för att ställa sig i bättre dager
Jag tror den här lilla manövern av CS var nog det hon allra sist behövde, hon sänker nog bara sig själv rätt hårt.

Jag tror också att hennes agerande inte gagnar henne direkt.
Det känns som hon tappat kontrollen över sig själv.
2008-12-12, 11:18
Bannlyst
Citat:

Men läser inte hon detta från sin dagbok? då får man datera det till det. så tolka jag det.

Men dax att folket i arboga börjar se sig om vem som är jäkligt nervös och förändrad i helgen, för nån bör bli väldigt orolig... Frias CS börjar jakten på.
2008-12-12, 11:19
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Det var nog inte på en av hans bloggar som hon skrivit lyckoönskningen.
2008-12-12, 11:19
Medlem
BallaLinas avatar
Citat:
Skrevs det i sms eller mail?

I hennes dagbok/anteckningar...
2008-12-12, 11:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Men läser inte hon detta från sin dagbok? då får man datera det till det. så tolka jag det.

Men dax att folket i arboga börjar se sig om vem som är jäkligt nervös och förändrad i helgen, för nån bör bli väldigt orolig... Frias CS börjar jakten på.

Jag tänkte precis i dom banorna..jag tycker det låter otroligt att hon skulle förneka vetskapen om Emma?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in