2008-12-04, 14:59
Medlem
ja vad tror ni?så ultralojal, lyder minsta vink och skulle antagligen dö utan att tvivla en nanosekund om han behövde det för att rädda sin älskade ledare!
är soundwave lite robohomo?han är ju rätt macho så min första tanke är NEJ det är han inte men jag är långt ifrån säker.men han får gärna vara det om han nu är det för han är rätt häftig iallafall.

soundwave robohomo eller ej, vad tror ni?
Citera
2008-12-04, 15:55
Moderator
Popesizes avatar
Information om Soundwave

Jag tror knappast att varken Autobots eller decepticons har några direkta sexuella läggningar. Soundwaves rövslickeri handlar nog mer om att vilja vara next-in-command om något skulle hända Megatron.

Till skillnad från Starscream som verkligen går in för att ta över befälet, så känns Soundwave som en sån som skulle låta bli att räcka dig handen när du hänger över en klippa och sedan offentligt skylla på sig att du ramlade ner, men flinar när ingen annan ser.
Citera
2008-12-04, 16:31
Medlem
kan kanske vara så men jag har ändå en känsla av att han gillar megatron iallafall lite på riktigt!i filmen när megatron och prime har fajtats så tar han sig iallafall tid att bära honom till säkerhet i astrotrain, fast å andra sidan så hindrar han inte starscream från att kasta ut honom i rymden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in