Det är så att jag ska på maskerad snart och skulle vilja veta vart man kan köpa en gravid låtsasmage, en likadan som Bree Hodge i desperate housewifes använde.
Problemet är att jag inte har någon aning alls vad man ska söka på, låtsasmage fungerar inte och googlar man gravid får man bara upp en massa bilder på feta mammor.
Jag vill inte tillverka en själv eller ha en kudde under tröjan för det kommer att vara alkohol inblandat och då blir det bara ett helvete att justera den stup i kvarten under kvällen.
Helt ärligt tror du det blir lättare med en fake mage? tror nog de bara blir värre dom väger ju lite med... Bättre att bara duckt-tapa en kudde runt magen så håller den sig där..
Helt ärligt tror du det blir lättare med en fake mage? tror nog de bara blir värre dom väger ju lite med... Bättre att bara duckt-tapa en kudde runt magen så håller den sig där..
Sen när dom inte vara billiga
Alla har väl användt kuddar under tröjan när man varit liten och allvarligt talat, hur snyggt är det? Näe jag ska ha en låtsasmage
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!