Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
nVidiakort funkar finfint med AMD, särskilt med tanke på att AMD och ATi inte hade något samarbete när den processorn gjordes. Sen kan du ta ett flamewar om Intel <-> AMD någon annanstans och kanske inte diskutera två-tre år gammal hårdvara.
Edit: Som svar till TS så kolla att det inte är temperaturen som ställer till det. SpeedFan ska nog kunna logga din CPU-temp åt dig. Vanligtvis brukar de här processorerna vara extremt svala - min egen X2 behöver t ex ingen fläkt förutom vid tung belastning, men de kan mycket väl klocka ner sig ifall de överhettas. Kolla även så du inte har Cool 'n' Quiet igång som kan spöka. De här processorerna kan nämligen klocka ner sig rejält om prestandan inte behövs.
Har nu testat med Speedfan,men jag är inte så haj på det här,så tänkte jag bifogar en länkad bild,så kanske du kan tyda om det är bra eller ej
http://img146.imageshack.us/img146/5431/speedfancj3.jpg
Gällande Cool 'n' Quiet så har jag ingen aning om det heller,men jag har inte installerat något med det namnet dock.Men man vet ju aldrig om det följt med.
Har även testat med Registry Booster 2 den hittade 733 fel och åtgärdade dessa,men det löste tyvärr inte problemet.Utan problemet kvarstår.
Och enligt AVG har jag heller inget virus på datorn.Skall söka igenom efter lite Spyware,AVG ska ju skydda mot det,men man vet ju aldrig.Sista utvägen blir väl en formatering,och så får man se vad som händer efter det.