2003-08-09, 01:07
äldre konto (old)
Ej medlem
Hejhej!
Har en fråga till er som kanske vet..
Hur funkar det att skjuta tramadol. Hur gör man då, jag menar löser det i vad o så...
OCH hur mkt?, brukar må bra av 250-350mg när jag tar dem som medicin, dvs oralt i kapslar.
(nej jag har ingen som förser mig med sjyssta opiater)
All the best //Ape
Citera
2003-08-09, 01:52
äldre konto (old)
Ej medlem
Tramadol?
Fick det när jag bröt armen.
Har testat "jonk" innan.
Ibörjan kände jag morfinkänslan.
Sedan avtog denna och försvann.'
Större dos bara gav mig andnöd och mardrömmar.
Tror att morfin aldrig kan ersättas med annat än fentanyl?
Tramadol är ett kvasi
Citera
2003-08-09, 02:01
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag kanske kommer dit sÅsmåningom, till fentanylerna alltså.
Men just nu e det trevligt me tramadol, att sväva genom vardagen på små rosa moln.
Ska försöka få ut lite mer via doktor här framledes dvs begränsat antal, vill därför veta huruvida det e mer ekonomiskt att skjuta..
Citera
2003-08-09, 02:11
äldre konto (old)
Ej medlem
Berätta vad jag missade med Tramadol?
Gillar morfin, men hittade inte känslan med tramadol, utan bara kliandet på näsan :x
Citera
2003-08-09, 02:24
äldre konto (old)
Ej medlem
Har inte såå stor övrig drogerf. såå
Tramadol, gav mig, mer förr än nu: Ett bra humör, en speedad effekt, känner mig väldigt "jagged and sharp..".. Som en bra nykter fylla, hmm
Men det finns bättre grejer i s'pose, men Tramadol funkar bra som vardagsmums för mig iallafall.
På Senare tid har lite av det försvunnit. Kanske funkar att slå det i sig. Att stoppa i sig mer resulterar oftast i illamående..
Citera
2003-08-13, 02:10
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag får alltid problem med att gå normalt av tramadol, speciellt med alkohol, men det är oftast bara kul. Någon annan som har det problemet? Om du ska skjuta, mortla pillren med 2 skedar t.ex.
Lös ner kanske 5mm vatten, använd filter som filtrerar bort bl.a. magnesiumet som ofta finns i tabletter.
Citera
2003-08-13, 06:23
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag mår bra av tramadol som jag fick mot slemsäcksinflammation i höften. Fungerar antidepressivt på mig också, vilket aldrig de s.k. lyckopillren gjort. Serotonin- och noradrenalinhöjande, vilket framgår av fass. "Nykter fylla" stämmer bra. Blir också fysiskt uthålligare. Om jag inte tagit ngt under dagen och tar 100 mg vid läggdags sover jag dessutom på dem.
Citera
2003-08-13, 09:54
Medlem
tramadol

Har testat att skjuta en ampull med tramadol.. man ska tänka på att man inte kan slå i sig allt på en gång för då kan man typ få kramper.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in