2018-03-27, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBOLL
Jalal abdali numera bosatt i Oslo som "polisofficer" var de som våldtog ett litet barn i dottervik kort efter att Kevin mördats. Antar att de är han GW syftar på.

Blev han dömd för det? Hur gammal var han när våldtäkten hände?
Citera
2018-03-27, 22:41
Medlem
Julskinkatos avatar
Ja det verkar otroligt att sandberg helt själv i sin naiva idioti styrde hela utredningen i diket. Såc ok men det behövs mer påtryckningar. Undrar i vilken form? Av exakt vem?

"Polisofficer", kan man bli det som konstaterat, om än ej dömt pga ålder, peddo?
Citera
2018-03-27, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SorryToSaySorry
Blev han dömd för det? Hur gammal var han när våldtäkten hände?

1 månad efter?
Eller 9 månader efter?
Jag har läst båda.
Men han borde rimligen varit under 15år (iaf på pappret i Sveriges system) oavsett vilket av dessa två som stämmer, om han var 13år vid mordet dvs.
Citera
2018-03-27, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyaso
1 månad efter?
Eller 9 månader efter?
Jag har läst båda.
Men han borde rimligen varit under 15år (iaf på pappret i Sveriges system) oavsett vilket av dessa två som stämmer, om han var 13år vid mordet dvs.

https://www.expressen.se/gt/tonaring-erkande-valdtakt-polisen-sag-inget-samband-med-kevin-mordet/
Citera
2018-03-27, 22:54
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Vad blir 1+1? Där har du svaret

Det vill säga du vet ingenting som polisen inte vet, utan har bara drabbats av ett barnsligt känsloutbrott.
Citera
2018-03-27, 23:08
Medlem
alfamisos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
https://www.expressen.se/gt/tonaring-erkande-valdtakt-polisen-sag-inget-samband-med-kevin-mordet/

https://www.expressen.se/gt/tonaring-erkande-valdtakt-polisen-sag-inget-samband-med-kevin-mordet/ :

Citat:
Kriminalkommissarie Rolf Sandberg förkastade teorin.
– Det finns inget som helst samband mellan de här två brotten, sa han.
När reportern frågade om han var tvärsäker på att ”pojkarna som dödade Kevin inte hade hjälp av någon för att till exempel flytta Kevins kropp” svarade polisen:
– Ja, absolut.
– Det är otänkbart att de skulle kunna hålla det hemligt under en långutredningstid. Om de haft hjälp, så hade vi fått reda på det nu.

Det idag nya är väl att de två grabbarna inte varit i närheten av stället där Kevin dog, och alltså inte kunnat säga något om den där tonåringen, trots den förhörstortyr de utsattes för. Är Rolf Sandberg psykopat?
Citera
2018-03-27, 23:28
Medlem
kukflashs avatar
Kevin har blivit utsatt för ett våldtäktsförsök av kurden, Kevin började skrika och blir då slagen mellan benen (därför det finns blåmärken där), sedan blir han strypt och slängd på en lastpall och utputtad i vattnet.
GM åker sedan till Norge och bosätter sig där. Bättre utredning än RS. Vart är min polisbricka?
Citera
2018-03-27, 23:32
Medlem
Var kommer det ifrån att Kevin nu skulle förolyckats av lastpall!? (På nyheterna ikväll) Och att mord ska(/kan uteslutas ) även när annan misstänkt finns. Det här fallet kommer att avslutas med att Kevin inte blivit mördad utan förolyckats av lastpall, tro mig.
Citera
2018-03-27, 23:33
Medlem
Scientologys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Som jag uppfattade från presskonferensen så fanns det inte några skador som tydde på sexövergrepp. Skadorna i underlivet kunde väl ha orsakats av kontakt med lastpallen, precis som de andra skadorna på kroppen.
Ok, de säger alltså så.
Åklagaren i Kevinfallet: ”Tveksamt om det över huvud taget rör sig om ett brott”
Jag undrar om du eller någon annan kan förklara att den rent olycks-teoretisk orsaksbilden fått en sådan matematisk stegring i samband med att bröderna friades. För att fallet därmed kan anses vara löst? Statistiken verkar bli viktigare och viktigare på ett sjukt sätt.

Eller vad kan pallarna i sig själva ha med saken att göra om de inte ligger direkt i närheten av där han påträffas död? rekonstruktionen visar ju människor som står och sitter på pallarna.om de föll över honom borde han väl inte automatiskt gått ned på en icke sammanbunden pall bara för att kyla huvudet?

Det GW Säger om greppmärken i könstrakten borde väl betyda något som skiljer sig från några rundformiga märken från eventuellt utstickande spikar från en lastpall tycker man? Pallen greppar inte ballen. Någon som kommer i närheten av att få ihop det?

Någon som kan förklara för mig hur man kan få det till att det sannolikt rör sig om en olycka när han inte hittas i pallsaxen utan en bit därifrån, de har inte ens angett hur långt därifrån. Liksom varför skorna finns på ett annat ställe ytterligare en bit bort.
Citera
2018-03-27, 23:39
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xarrax
Var kommer det ifrån att Kevin nu skulle förolyckats av lastpall!? (På nyheterna ikväll) Och att mord ska(/kan uteslutas ) även när annan misstänkt finns. Det här fallet kommer att avslutas med att Kevin inte blivit mördad utan förolyckats av lastpall, tro mig.
Tror att det beror på det pk politiskt omöjliga i dagen samhälle nämligen att det var en kroknäst kamelskötare som begick denna handling som icke straffmyndig detta visste så klart Laila F om hon visste detta och förmodligen så vissta LGWP detta med redan då eftersom han redan då kritiserade utredningen och LF som bestämde eftersom hon var Justitieminister hade direktkontakt med RS och beordrade honom att sätta dit de oskyldiga för de var så små att de skulle inte fatta något därför hyrde dein SÅC som konslult för upplägget mm mm.
Citera
2018-03-27, 23:39
Medlem
tjenaretjenares avatar
Vem är det som är misstänkt han som är 33 år idag eller liknande?
Citera
2018-03-27, 23:47
Medlem
alfamisos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Vem är det som är misstänkt han som är 33 år idag eller liknande?

Ett namn har figurerat några sidor bak i denna tråd; antar att det syftar på denne som var tonåring för 19 år sedan :
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in