Citat:
Ursprungligen postat av
Draifos
Som jag uppfattade från presskonferensen så fanns det inte några skador som tydde på sexövergrepp. Skadorna i underlivet kunde väl ha orsakats av kontakt med lastpallen, precis som de andra skadorna på kroppen.
Ok, de säger alltså så.
Åklagaren i Kevinfallet: ”Tveksamt om det över huvud taget rör sig om ett brott”
Jag undrar om du eller någon annan kan förklara att den rent olycks-teoretisk orsaksbilden fått en sådan matematisk stegring i samband med att bröderna friades. För att fallet därmed kan anses vara löst? Statistiken verkar bli viktigare och viktigare på ett sjukt sätt.
Eller vad kan pallarna i sig själva ha med saken att göra om de inte ligger direkt i närheten av där han påträffas död? rekonstruktionen visar ju människor som står och sitter på pallarna.om de föll över honom borde han väl inte automatiskt gått ned på en icke sammanbunden pall bara för att kyla huvudet?
Det GW Säger om greppmärken i könstrakten borde väl betyda något som skiljer sig från några rundformiga märken från eventuellt utstickande spikar från en lastpall tycker man? Pallen greppar inte ballen. Någon som kommer i närheten av att få ihop det?
Någon som kan förklara för mig hur man kan få det till att det sannolikt rör sig om en olycka när han inte hittas i pallsaxen utan en bit därifrån, de har inte ens angett hur långt därifrån. Liksom varför skorna finns på ett annat ställe ytterligare en bit bort.