2017-05-20, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av claan719
Ok, nu påstår du något !
Du säger att kombinationen pedofil/mördare inte är ovanlig !
Bevisa !!!

Räknar du lite statistiskt på det här så får du ett elände.
Det är inte särskilt gott om mördare i samhället, säg en tiondels promille.

Det finns fler pedofiler än mördare i samhället säg 1%

Sannolikheten för kombinationen blir då 1 på miljonen med de siffrorna.
Citera
2017-05-20, 12:10
Medlem
Exebulars avatar
För mig verkar det otroligt om någon i "trollfabriken" har eller har haft barn. Man saknar ju fullständigt kunskap om hur dessa fungerar. De framställs snarast som vuxna individer
Citera
2017-05-20, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Glöm pedofilspåret,det hade gett mer teknisk bevisning.
Hörsägen.

Det var inte jag som nämnde det. Det kom från en individ som promotar brödernas oskuld i frågan.
Jag säger ju att det är osannolikt.
Citera
2017-05-20, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brokigare
Nej jag har inget behov av att bevisa det.

Nej jag förstår det för det kan du inte och det visar bara vilken imbecill du är och vilken vikt dina ord i frågan har ! Bara komma och påstå är inget värt.
Citera
2017-05-20, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av severus
Vi vet ju att sådant inte finns.

Uppenbarligen har både pappan och styvmamman bekräftar att barnen berättat om saker kring Kevins död - INNAN de lades in på psyket. Det kan i alla fall förklara varför polisen intresserade sig för bröderna. Varför nämndes inte detta i dokumentären?
Citera
2017-05-20, 12:13
Medlem
Ansar-al-Bundys avatar
För att sammanfatta: Utredningen diskas för doping, fusk och upploppsgalopp.
Dags att lägga ner diskussionen om bröderna nu, visst kan de vara skyldiga men det kan lika gärna vara du eller nån annan av jordens befolkning som mördat Kevin.
Citera
2017-05-20, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Och inte bara det.. Forman nöjer sig inte med att visa flygfotot. Han till och med pekar själv var på bilden Kevin kan ha hittats: “var det där?” eller “där?” eller “DÄR?”....

Och den positiva responsen bröderna fick när de tillslut inte orkar mer, utan tvingas hålla med hur och vart de skulle burit Kevin. Harrysson och Forman gjorde i stort sätt ett "high five" sinsemellan och berömde dem som de hade alla rätt på läxprovet!
Citera
2017-05-20, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av severus
Inga oredovisade och ej motargumenterade nej.

Oj vad du är fel ute.... gå igenom historiken
Citera
2017-05-20, 12:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av claan719
Nej jag förstår det för det kan du inte och det visar bara vilken imbecill du är och vilken vikt dina ord i frågan har ! Bara komma och påstå är inget värt.
Läs The Pedophocracy.
Citera
2017-05-20, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pynkis
Uppenbarligen har både pappan och styvmamman bekräftar att barnen berättat om saker kring Kevins död - INNAN de lades in på psyket. Det kan i alla fall förklara varför polisen intresserade sig för bröderna. Varför nämndes inte detta i dokumentären?
Det nämndes. Och det framgick att det inte var av den arten att det inledningsvis gav upphov till misstankar. En god gissning är väl att det de berättade var sådant som uppenbarligen inte hade med saken att göra. Det var ju vad de berättade under 30 förhör med polisen. Som i motsats till föräldrarna visste detta.
Senast redigerad av severus 2017-05-20 kl. 12:21.
Citera
2017-05-20, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ansar-al-Bundy
För att sammanfatta: Utredningen diskas för doping, fusk och upploppsgalopp.
Dags att lägga ner diskussionen om bröderna nu, visst kan de vara skyldiga men det kan lika gärna vara du eller nån annan av jordens befolkning som mördat Kevin.

Nej !
Statistik och indicier visar att det var någon av bröderna, förmodligen den äldre då han haft överlägsen styrka.
Bevis för detta saknas dock.
Citera
2017-05-20, 12:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pynkis
Kan du länka till dessa bandade förhör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in