2017-05-17, 23:06
Medlem
Polisen sitter inne på den tekniska bevisningen så begär ut den du!
Här sitter en massa "besserwissers" och är indoktrinerade av SVT och sväljer alt de säger med hull och hår utan att tveka.
Tänk efter var SVT står politiskt och moralt så förstår du bättre!
Självklart har polisen rejält på fötterna för deras slutsats.
Citera
2017-05-17, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bongbengtsson
Har inte läst exakt alla inlägg. Men varför befinner sig Kevin utomhus ensam utan varken föräldrar eller vänners uppsyn? Nämns något av detta i dokumentären?

Han var tydligen en vilding som ingen höll koll på, det var ett känt problem.
Citera
2017-05-17, 23:07
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solglittret
Kevins blåmärken i underlivet var delvis blåmärken av vitalkarräktär dvs uppstått före döden. Märket på halsen är man osäker på. Det fanns även blodutgjutningar i underlivet, vilken typ har inte närmare beskrivits.

Stava rätt först och återkom med ett rättsmedicinskt protokoll.

Citat:
Ursprungligen postat av Solglittret
GW är inte rättsläkareutbildad. Men det är jag!

Det kräver ett protokoll minst sagt, och nej, du är inte utbildad utan inbillad.
Citera
2017-05-17, 23:09
Medlem
bpjans avatar
Jag tycker det säger allt att både uppgifterna om Kevins skador och uppgiften om var han hittades, först nämns av förhörsledarna och inte av pojkarna. Dom har ju ingen aning om hur det ev. mordet gått till och berättar inte spontant om det. Man behöver inte konstatera så mycket mer för att deras "erkännande" ska vara fullkomligt skjutet i sank.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Om nån fortfarande tror på dåren Rolf Sandberg så är vederbörande dumma i huvudet på riktigt

jag kan dessutom säja att jag föst Herr Sandberg av en idrottsplan i början på 2000 talet, jag visste inte han han va snut då,, men han gapade å skrek som en rabiat på en femtonårig domare

han blev sedemera avstängd av värmlands förbund som ledare i den aktuella sporten

Det här är ju intressant för att påvisa Sandbergs person. Nu finns inget som styrker detta påstående men om det skulle vara riktigt så visar det ju bara på vilken grandios självbild han har. Vilken normalt funtad vuxen person gapar på ett BARN under ett idrottsevenemang för BARN? Ingen, är svaret. Man är onormalt funtad och ser sig själv så pass viktig och allsmäktig att man kan bete sig hur man vill. Ungefär som när man justerar sanningen kring en anteckning från ett psyke som skrivs ner under drogade och pressade former 2 månader efter mordet och påstår det vara en dagboksanteckning som gjordes strax efter skribentens son gjort erkännanden kring sagda händelse.
En person som beter sig på det här viset är sjuk.
Citera
Medlem
Där när förhörsmannen berättar till Christian var de hittat Kevin, sen säger Christian att de bar honom dit för att han inte orkade andas. Jag fick inte med att de hade berättat tidigare om att Kevin blev strypt, endast att han hade sår på halsen. Så hur skulle han veta det?

Någon som märkte detta? Eller har jag förstått fel
Citera
2017-05-17, 23:11
Medlem
Nu återstår bara frågan : VEM mördade Kevin? Vad tror ni?
Citera
2017-05-17, 23:13
Medlem
Hej!

Vill bara tacka för alla som står på våran sida och skriver så mycket snälla kommentarer!

Till er som inte står på våran sida (om det är några kvar) förstår eran tveksamhet men tycker även att nu borde det väll vara ganska klart om våran skyldighet.

Tack igen!

//C
Citera
2017-05-17, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pasha38
Där när förhörsmannen berättar till Christian var de hittat Kevin, sen säger Christian att de bar honom dit för att han inte orkade andas. Jag fick inte med att de hade berättat tidigare om att Kevin blev strypt, endast att han hade sår på halsen. Så hur skulle han veta det?

Någon som märkte detta? Eller har jag förstått fel

Man andas inte när man är död, även en 7 åring vet det. De har ju sagt till honom att Kevin är död
Citera
2017-05-17, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosehunter
Polisen sitter inne på den tekniska bevisningen så begär ut den du!
Här sitter en massa "besserwissers" och är indoktrinerade av SVT och sväljer alt de säger med hull och hår utan att tveka.
Tänk efter var SVT står politiskt och moralt så förstår du bättre!
Självklart har polisen rejält på fötterna för deras slutsats.

Var står SVT politiskt och moralt? och vad har det med ämnet att göra?
svenska myndigheter luktar skit, speciellt poliskåren, och om du växt upp i arvika och känt till Rolf hade du inte vart ett dugg förvånad att utredningen har gått till på detta sätt. tro mig.
Citera
2017-05-17, 23:15
Medlem
Kalleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berge1
Nu återstår bara frågan : VEM mördade Kevin? Vad tror ni?
http://www.expressen.se/nyheter/sabina-5-blev-knivmordad-pa-dagis/

Kanske samma GM. Kanske inte.
Citera
2017-05-17, 23:15
Medlem
DjungelJenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyvarn
Hej!

Vill bara tacka för alla som står på våran sida och skriver så mycket snälla kommentarer!

Till er som inte står på våran sida (om det är några kvar) förstår eran tveksamhet men tycker även att nu borde det väll vara ganska klart om våran skyldighet.

Tack igen!

//C

Vad tror du och din bror hände Kevin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in