Citat:
Ursprungligen postat av popochknark
Vidrigt.. vad som skrivs via pm ska ni skita i (Den här jävla uppdateringen e ju värre en FRA lagen) och de golbögar som anmäler andra för att de t.ex. har sådan ångest att de söker benzo. ni e veka, fega och äckliga. FB e inte vad det en gång var... Utan e numera rövslickare och moralister.. beror väl på att ni börjar bli gamla och sorgliga... naturligtvis förstår jag att konkret öppen narkotika handel ej får förekomma på forumet. Men i subtila termer eller pm.. herregud det om något skall väl ni skita i jävla stalinister..
Har själv ej bedrivit någon form av narkotika handel.. men att ni bannar kids som kränger eller vill köpa subtilt via pm e så vidrigt.. Det e en principfråga
Fritt forum?? Ha Ha dra åt helvete!!
Jävla feg patetisk dubbelmoral.. Skit i lagar och moraliska riktlinjer och låt folk tala.
Detta mina herrar e yttrandefrihet.
Och nu blir jag väl bannad för att jag kritiserar FB. säkert av någon fjant moderator som lekar polis och bannar eller varnar hit och dit godtyckligt.. Har inte bedrivit och kommer inte bedriva och jag rekommenderar ej heller någon att bedriva någon form av narkotikahandel.. min poäng är att yttrandefrihet e något ni uppenbarligen förstår innebörden av..
Men e det de regler som gäller så får ni väl rätta er efter detta kids..
Jag rek. således ingen att bryta mot era regler och jag kommer följa dem till punkt och pricka.. jag framför bara min åsikt.
Kontentan:
Ni e fega och äckliga fascister.
Det finns en lösning på problemet.
Dessutom är det väldigt billigt och enkelt.
Du startar ett forum där du bryter ut den del som Flashback förbjuder.
Dvs. du fokuserar enbart på narkotikaförsäljningen.
Jag lovar då att det är helt OK med en länk till ditt forum.
Alla vinner.
Vi kan fortsätta diskutera droger fritt som innan.
När någon behöver röka eller något tyngre så går man bara in på din webbplats och gör upp affären. När man är klara så går man tillbaka till Flashback.
Alla blir glada.
Se inte detta som en begränsning, utan som en möjlighet.
En sådan webbplats är enkel att starta, kostar inte mycket i drift och ingen gör det nu. Så vad väntar du på.
admin