Citat:
Ursprungligen postat av -Elias-
Okej, men jag har en fråga: blir man resistent på något sätt om man äter ett parti
en dag sen kör igen efter 1-3 dagar?
Ja. Din serotonin-nivå i kroppen kommer vara helt bortblåst. Därför så kan man inte heller refilla som med många andra droger. Det är liksom den dos man tar först som gäller. Nu är det så att de flesta säger att man ska vänta två veckor innan nästa gång, men nu har jag själv inte provat att ta toppisar och sen ta igen på två-tre dagar. Däremot har jag gjort det på 4-ho-met (som ska vara ett substitut med snarlika effekter) och då har jag kunnat ta tre dagar efter med marginell sänkt och förkortad effekt. Men nu var det 4-ho-met och inte psilocybin, men det kan vara information av värde.
Men om jag var du så skulle jag prioritera vilken dag jag skulle ta. Jag skulle inte ta båda dagarna (du skulle nog ändå inte orka, eftersom det upplevelsen man får första gången är så stor och intensiv att du kommer vilja reflektera över wtf det var som hände den gången). Vilken dag är viktigast? När du har svaret, välj den dagen. Easy as that.