Käkade igår först 15 toppisar, kände sen ingen effekt efter 90min, tog då 11 till, senare 2h 30min efter första intag tog jag 4 till. Kände seriöst inte av ett skit.
Är totalt 5 gången jag käkat toppisar men bara känt av 2 ggr utav dem. Första gången tog jag ca 16 st o fick en redig tripp, hälften var färska, kom strax in på nivå 3 på svamp. Nästan konstigt ja kom så högt, fick ett flertal OEV's, tappade tiden, (tiden gick väääldigt långsamt), tappade närtidsminnet, (var jag nyss på toa, hmm minns fan inte..), sen självklart en väldig skrattnoja.
Hur kan det komma sig att jag inte kände av nu när jag totalt käkade 30 st utspritt över två och en halv timme och första gången bara käkat 16 o kommit riktigt högt på så få.
Började också nojja litet inatt över att jag plockat fel svamp, men så är inte fallet, är säker. Dock så var dessa 30 inte ifrån samma ställe som första gången, samt att dem legat förvarat i plastpåse cirkus en månad och sedan hade dem uppe på torkning igen då jag var rädd dem skulle mögla.
Vad beror detta på, helt olika potens, förvarat dem dåligt samt gett dem öfr mycket syre, dem hade fått en rätt stark lukt kan jag tillägga.