Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Två stycken bara, fast det kommer mer ikväll vågar jag lova
Förresten, har läst att man inte ska ha något inplanerat dagen efter en tripp, men jag vill verkligen pröva en svag dos ikväll, typ 20-22 st bara, klarar jag mig upp kl 8 imorn för att jobba, utan att vara seg eller så?
Kl halv åtta hade du ännu inte plockat färdigt alltså? Låt oss då teoretiskt sett säga att du kommer ut vid 8 tiden, plockar en timme och ungefärligt intag blir vid halv tio. Sedan har vi en tripp på ca 6 timmar framför oss vilket borde betyda att du inte kommer i säng förren halv 4.
För att börja jobba vid 8 misstänker jag att du senast går upp vid 7. Vilket ger dig ca 3.5 timmars sömn. Och bara Det skulle jag vilja påstå är tillräckligt för att göra dig seg
Notera sen att tiderna kan vara helt åt helvede fel men det känns som att du oavsett kommer få på tok för lite sömn för att inte vara slö imorgon om du trippar ikväll.
En annan parantes är att du borde fasta några timmar innan (vissa säger att det är så pass mycket som 12) Är det något du gjort?
Jag är iaf skeptisk till ditt tilltag. Sen har jag ingen personlig erfarenhet av svamp så jag bygger mitt svar på saker jag läst.
EDIT: Felskrivning