2007-10-17, 00:17
Medlem
Superganjas avatar
Hejsan hejsan.

Var ute och letade lite för typ en vecka sen eller så och hittade dessa:
http://img142.imageshack.us/img142/2802/s5002218ph1.jpg
Hur ser de ut tycker ni, kan det vara lite toppisar?
Tyckte att färgen såg bra ut, hattarna såg också ut som e skulle, med lite ned och ingående slut och skivorna sitter inte fast i stammen utan går rakt upp i hatten vilket de ska göra vad jag läst. Dock så kanske stammen var lite tjock?

EDIT: gör om länken
Citera
2007-10-17, 00:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Superganja
Hejsan
Tyckte att färgen såg bra ut, hattarna såg också ut som e skulle, med lite ned och ingående slut och skivorna sitter inte fast i stammen utan går rakt upp i hatten vilket de ska göra vad jag läst. Dock så kanske stammen var lite tjock?

h
nej du.
Citera
2007-10-17, 00:55
Medlem
Superganjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INT3L
h
nej du.

Varför den arga gubben?
Enda den gav, enligt mig, var att jag tolkade dig mer oseriös som användare.

Någon annan som har en comment om svamparna?
Citera
2007-10-17, 01:17
Medlem
Citat:
Hejsan hejsan.

inga toppisar tyvär
Citera
2007-10-17, 08:53
Medlem
Polskis avatar
Citat:
Varför den arga gubben?
Enda den gav, enligt mig, var att jag tolkade dig mer oseriös som användare.

Någon annan som har en comment om svamparna?

förstår mig inte på vissa här, har du jämnfört dina svampar me en bild på toppisar så ser du att de inte finns en chans att dom du hittat är toppisar
Citera
2007-10-17, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polski
förstår mig inte på vissa här, har du jämnfört dina svampar me en bild på toppisar så ser du att de inte finns en chans att dom du hittat är toppisar

Men vill man tillräckligt mycket så kanske utseendet på toppisarna skiftar till den sorten man har hittat

Nä, börjar oXå undra va fan vissa tänker på? Känns lite som om man går och klipper kvistar från random buskar Å skickar in bilderna för att hoppas någon ska kläcka ur sig:
-Åh! en coca buske...
Citera
2007-10-17, 12:53
Medlem
TurboBoosts avatar
Men jag då? Har druckit te på 50 stycken dokumenterat äkta toppisar för 1.5 timme sedan, inte mycket effekter nu dessvärre. Vad kan jag göra för att få igång trippen?!
Citera
2007-10-17, 14:28
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboBoost
Men jag då? Har druckit te på 50 stycken dokumenterat äkta toppisar för 1.5 timme sedan, inte mycket effekter nu dessvärre. Vad kan jag göra för att få igång trippen?!

Var ju ett tag sedan du skrev det här nu. Fick du någon tripp?
Citera
2007-10-17, 14:38
Bannlyst
Citat:
Hur gjorde du när du gjorde te på det då?
Citera
2007-10-17, 14:49
Medlem
Str8flushs avatar
Citat:

50 st toppisar och ingen effekt. ehh näh då kan det inte vara toppisar.. Får själv och även mina polare på som minst 10 st så om du inte får på 50 så är det ej rätt svamp tyvärr.
Citera
2007-10-17, 15:44
Medlem
kallestolpillers avatar
käkade 15st överblivna för ett tag sedan, trodde fan inte man kunde trippa på en så liten dos!

iof drog jag ju lite ren citronsyra på det också..Och jävlar vad snett texten hamnar
Citera
2007-10-17, 16:18
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:

nånting måste ha gått jävligt fel eller så var dfet helt enkelt itne toppisar. kokade du téet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in