2007-09-28, 19:16
Medlem
Nooomys avatar
toppisar

hittade 200 st på en timme med en kompis... ville bara säga det till er n00bishar

PS: de ligger alla och torkar nu ; )

SMASKENS!
Citera
2007-09-28, 19:19
Medlem
TurboBoosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nooomy
hittade 200 st på en timme med en kompis... ville bara säga det till er n00bishar

PS: de ligger alla och torkar nu ; )

SMASKENS!

Ett mycket givande inlägg

Var hittade ni dessa? Golfbana? Kohage? Bilder? Det hjälper nog n00bs mer än att du bara mobbar dom

Golfbana skulle jag gissa på själv.. det är ju lättast iallafall.
Citera
2007-09-28, 19:26
Medlem
Nooomys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboBoost
Ett mycket givande inlägg

Var hittade ni dessa? Golfbana? Kohage? Bilder? Det hjälper nog n00bs mer än att du bara mobbar dom

Golfbana skulle jag gissa på själv.. det är ju lättast iallafall.

Nee, ingen golfbana en fet najs kohage, det ända tips jag kan ge är att alla ni som hittar skivlingar (svampar som liknar toppisar) ska bara fortsätta kolla på samma ställe fast långsammare... Man hittar de lättast om man kryper runt på marken, kan vara bra för alla n00bisar.. och när man hittat sina första 20 st så blir det bara lättare och lättare... det krävs en del skill för att lära sig vart de växer på hagen... De är mindre än vad jag trodde de skulle vara...
Citera
2007-09-28, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nooomy
Nee, ingen golfbana en fet najs kohage, det ända tips jag kan ge är att alla ni som hittar skivlingar (svampar som liknar toppisar) ska bara fortsätta kolla på samma ställe fast långsammare... Man hittar de lättast om man kryper runt på marken, kan vara bra för alla n00bisar.. och när man hittat sina första 20 st så blir det bara lättare och lättare... det krävs en del skill för att lära sig vart de växer på hagen... De är mindre än vad jag trodde de skulle vara...

jo jag är n00bis men efter mina första 12 så hittade jag mycket lättare fast i en hästhage ^^ hittade över 100st idag sj på typ en timme med så är väll ungefär samma resultat ^^
Citera
2007-09-28, 19:36
Medlem
kallestolpillers avatar
Rekryterade 120-150st igår som skall brukas imorgon

Var ute idag med men hittade bara 10-15 ynka toppisar, Bättre än inget iaf.

Här har ni lite fler bilder på toppisar/toppis-mark, för er nybörjare
btw, första toppisåret för mig, detta.
En fin liten sak:
http://bayimg.com/gahjoaABE

Perfekt Toppismark(rätt låg kvalla):
http://bayimg.com/gAHJPaAbe
Citera
2007-09-28, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Färska smakar lite jordigt med en svampig eftersmak, tomat påminner på något skumt sätt lite om toppissmaken. Mögel är inte bra, dock så tror jag att du snarare menar de lite äldre och kladdiga exemplaren, am I right?

Det ser inte ut som en toppis, nej. Bättre lycka nästa gång.

ah dom lite äldre verisionerna funkar dom lika bra plockade några sådana
Citera
2007-09-28, 19:53
Medlem
Klyrres avatar
mitt nuvarande lager... har ca 130 te på tork men e nästan skamligt kasst... [img=http://img515.imageshack.us/img515/5759/20070928208nz4.th.jpg]... tippar på runt 500 om ja räknar me dom som e på tork...
Citera
2007-09-28, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smoeggarn
Så, gjorde té på svamparna som hade vitt i stammen och inte knäcktes när man böjde på dom.

Får hoppas på det bästa.
Haha, ni hade rätt. Det var inga toppisar. Kände inte ett skit, förutom typ att jag blev helt seg och fick ont i tinningen(?).
Citera
2007-09-28, 20:31
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
40-50 st? Då blir han jävligt borta :P Jag skulle säga 20-30 första gången iaf. Högst 40.
Håller med här. 50 låter lite i överkant för en hallucinogen oskuld.
Citera
2007-09-28, 20:36
Medlem
Energis avatar
Hej.

Jag har prövat toppisar 3 gånger innan men det har inte hänt så där mycket.

Har tagit 20-35 stycken varje gång. Jag har ju känt av det och så men har bara kännt mig bäng fast på ett konstigt sätt.

Hur många toppisar tycker ni att jag ska ta för att det ska börja hända riktiga saker?
Har för övrigt aldrig testat några andra Hallucinogener.

Har tagit 25 toppisar nu så jag känner mig lite smått konstig.
Citera
2007-09-28, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Hej.

Jag har prövat toppisar 3 gånger innan men det har inte hänt så där mycket.

Har tagit 20-35 stycken varje gång. Jag har ju känt av det och så men har bara kännt mig bäng fast på ett konstigt sätt.

Hur många toppisar tycker ni att jag ska ta för att det ska börja hända riktiga saker?
Har för övrigt aldrig testat några andra Hallucinogener.

Har tagit 25 toppisar nu så jag känner mig lite smått konstig.

ät 50st på 1 gång sen röker du en fet efter typ 30 min

sj så har jag slängt i mig 50st nu och dricker en kvarting nyplockade xD hoppas på en skön kväll utan snening och att dom inte märker mig på behandlingshemmet ^^ love all peace bros and sis
Citera
2007-09-28, 21:55
Bannlyst
haha aldrig mått så här bra önskarmin brud va brevid meig bnara <
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här