2006-10-07, 16:25
Medlem
Shpongle...s avatar
hej

Halloj,
Nu har vi varit ute och plockat svamp för första gången och vi behöver bekräftelse på att de är magiska

Vi har trippat en gång på 1,5g mexican cubensis var och är nu ute efter en starkare resa. Hur mycket rekommenderar ni för andra resan, vi känner oss väldigt stabila i sinnet och tror att vi klarar ganska hög dos, och tänkte denna gång äta toppisar.

Hur mycket gram cubensis motsvarar toppisar, har hört att toppisarna ska vara mer potenta.

Här finns bilderna

Tacksam för svar

Mvh /Shpongle...
Citera
2006-10-07, 17:03
Medlem
PegGans avatar
Första skörden!

Tjo gott folk!
Här är min första toppisskörd: [IMG]http://img353.imageshack.us/img353/1288/bild1xb8.th.jpg[/IMG]
Hittade dock ett antal fler som jag ska låta växa till sig lite. Skönt att äntligen ha ett ställe som man vet ger frukt
Citera
2006-10-07, 17:38
Medlem
Polskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpongle...
Halloj,
Nu har vi varit ute och plockat svamp för första gången och vi behöver bekräftelse på att de är magiska

Vi har trippat en gång på 1,5g mexican cubensis var och är nu ute efter en starkare resa. Hur mycket rekommenderar ni för andra resan, vi känner oss väldigt stabila i sinnet och tror att vi klarar ganska hög dos, och tänkte denna gång äta toppisar.

Hur mycket gram cubensis motsvarar toppisar, har hört att toppisarna ska vara mer potenta.

Här finns bilderna

Tacksam för svar

Mvh /Shpongle...

visst e d toppisar=) käk inte mer än 40st första gången o hoppas på en fin resa=)
Citera
2006-10-07, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Polski
visst e d toppisar=) käk inte mer än 40st första gången o hoppas på en fin resa=)

Första gången jag åt toppisar åt jag över 50
Och jag är ändå "bara" en liten flicka. Och tyckte inte det var en särskilt hög dos.
Citera
2006-10-07, 17:53
Medlem
Polskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fröken_prym
Första gången jag åt toppisar åt jag över 50
Och jag är ändå "bara" en liten flicka. Och tyckte inte det var en särskilt hög dos.

styrkan kan variera rätt bra på svamparna så man vet aldrig vart man landar
Citera
2006-10-07, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Polski
styrkan kan variera rätt bra på svamparna så man vet aldrig vart man landar

Det är just typiskt. Varför ska just mina svampar vara svaga för?
aja. det är gratis iaf.
Citera
2006-10-07, 18:12
Awaiting Email Confirmation
Första gången åt jag 75+, försökte först äta dom torkade tillsammans med vatten och keso, fick i mig typ 20st sen kräktes jag upp dom igen, smakade fan rejält illa.

Så 55-60st kvar kokade teh på och trippade rätt rejält, men då var jag 100% säker på att var toppisar också. Och då hade jag ändå ätit ganska mycket bara någon timma innan samt att det var ganska små toppisar.
Citera
2006-10-07, 19:50
Medlem
Eclipses avatar
vad tror ni? :P

http://img70.imageshack.us/my.php?image=pa070095yu8.jpg

http://img125.imageshack.us/my.php?image=pa070094on2.jpg
Citera
2006-10-07, 20:05
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Eclipse
vad tror ni? :P

http://img70.imageshack.us/my.php?image=pa070095yu8.jpg

http://img125.imageshack.us/my.php?image=pa070094on2.jpg

Jag tycker att det ser ut som toppisar. Ganska säker på att det är det.
Citera
2006-10-07, 20:14
Bannlyst
[quote=prak]Du har inga bilder? Ursäkta om jag är skeptisk
Men att hitta 1200+ st bara sådär, är nästintill en fysiologisk omöjlighet.

LOL

har man plockat toppisar i 10år och har runt där mn bor 100 tals väldigt bra platser så är det ingen svårighet!

Du kan ju fråga dom som har testat minna toppisar genom åren,, runt 50pers,,, inkl jag själv att dom fungerar super!!!

Jag skall ut imorron igen för regnade idag o lättare att se dom när dom torkat på hattarna o lkus´nat till,, precis i kcälls solen e det hur lätt som helst att se dom,, även mulna dagar!!

Är väll bara att testa 50 av minna så lär du sväva eller varför inte 100st om du vill te månen!

ciao skall fösöka fixa en kamera
Citera
2006-10-08, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chickenkiller
QUE? om du snackar om otorkade svampar (vilket jag antar för annars är du sjuk) så är 10g ganska mycket, 15-20g ska man fan inte behöva alkohol till...

Nej jag tycker inte det heller, men det kan bero på subutexen som jag äter håller på att trappa ut de nu, var uppe i 24mg, men är nu nere i 4mg per dag, hahahaha fast jag får ju givetvis utskrivet 24mg fortfarande dock!!!
Jag kommer ihåg när smart drug store sålde cyancens då räckte det med en eller 2 svampar och man fick värsta trippen, så ja nåt är fel!!!!!!!!
Citera
2006-10-08, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiCanio
Ska mumsa i mig toppslätsskivlingar för första gången.
Tänker äta dom färska, hur många behöver jag få i mig uppskattningsvis för en första, realtivt lugnt och skön tripp?

Cirka 60-80 stycken så får du en perfekt tripp, jag brukar ta hundra stycken men då blir man riktigt larmad och tappar verkligheten, men som sagt 60-80 är helt perfekt då får du en bra visuell tripp med mycke färger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in