Citat:
Ursprungligen postat av
folvidon
Helt rätt.
Nja den såg normalstor ut så plocka dom du. Dom du kan lämna kvar är dom minsta som inte öppnat upp hatten enligt mitt tycke.

Håller med. När de har den bruna kanten på undersidan anser jag att de är "mogna". Brukar plocka de andra ändå, åtminstone när det är lite högre gräs. Då kan det va svårt att hitta dem igen + att de finns galet många man inte hittar