Citat:
Ursprungligen postat av
datz
Någon som har hittat i västernorrland ? . varit ute igår och idag några timmar. letade i gamla hästhagar och åkermarker och lite liknande men fann inte ett jotta
la väll den i fel tråd antar jag men haka inte upp er på de

Västra götaland här och jag tror i slutet på veckan eller i nästa, efter att det har blivit lite kallare och regnat mer så kommer det växa fram. Hörde om en tomte i Norge(som har det runt 10 grader genomsnitt) hittade flera hundra på gräsmattor. Där jag bor har vi runt 15 fortfarande och varit ganska torrt.
Vet inte om teorin stämmer till 100% men det låter logiskt, ner mot 10 och mer regn=mer shit.