2014-09-18, 00:35
Medlem
benderrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBigBen
Är garanterat fel tråd att länka musik i men den här fastnade jag för:

http://m.youtube.com/watch?v=pmGNo8RL5kM

Nästa steg: gå ut på stan och dansa helt random som tjejen i videon.
Citera
2014-09-18, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benderr
Nästa steg: gå ut på stan och dansa helt random som tjejen i videon.
Lugn nu, så skev är jag inte. Men jag måste säga jävlar va coolt det här är, förstår att folk har svårt att beskriva ruset
Citera
2014-09-18, 00:44
Medlem
benderrs avatar
Citat:
Lugn nu, så skev är jag inte. Men jag måste säga jävlar va coolt det här är, förstår att folk har svårt att beskriva ruset

Jag håller med, visst är det underbart? Jag tog 80 st i fredags och sen 170 i lördags. Det kändes som att jag föddes på nytt och kom ut helt svettig men fräsch på samma gång.
Citera
2014-09-18, 00:48
Medlem
Citat:
Är garanterat fel tråd att länka musik i men den här fastnade jag för:

http://m.youtube.com/watch?v=pmGNo8RL5kM

Sätt på en platta med Shpongle

Sorry för OT godnatt!
Citera
2014-09-18, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benderr
Jag håller med, visst är det underbart? Jag tog 80 st i fredags och sen 170 i lördags. Det kändes som att jag föddes på nytt och kom ut helt svettig men fräsch på samma gång.
Ligger och lyssnar på shpongle, och herregud säger jag bara!
Citera
2014-09-18, 06:56
Avstängd
Knivur-273s avatar
Jag har sett de där jävla svamparna sen jag var barn lol, utan att veta något om dem då.

På olika platser. De växer ihop

Tänker inte använda dem lol
Citera
2014-09-18, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knivur-273
Jag har sett de där jävla svamparna sen jag var barn lol, utan att veta något om dem då.

På olika platser. De växer ihop

Tänker inte använda dem lol

Dom växer inte ihop, då är det antagligen bläcksvamp du sett. Däremot kan dom växa i en klunga.
Citera
2014-09-18, 13:35
Medlem
Har någon lyckats i Stockholms området? Gick till min plats öster om Stockholm, och bara en enda. Har det varit för varmt under dagtiden?
Citera
2014-09-18, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teknowaffle
Har någon lyckats i Stockholms området? Gick till min plats öster om Stockholm, och bara en enda. Har det varit för varmt under dagtiden?

Flera personer i denna tråd har hittat i Stockholm med omnejd, men många verkar inte ha gjort det ännu. Kolla noga där det är skuggigt, som i skogsbrynet om din plats har ett sådant.
Citera
2014-09-18, 16:23
Medlem
Har några frågor: när man gör te, bör man dosera likadant som när man äter dem, om man dessutom INTE vill ha citron i teet? Ligger skillnaden bara i hur snabbt man kommer igång och hur länge trippen varar, eller måste man anpassa dosen beroende på hur man gör?

Är det fasta x antal timmar ---> dricka teet och äta typ en banan samtidigt som är rekommenderat?

När ni dricker te, märker ni en påtaglig skillnad i graden av illamående/magont i jämförelse med när ni bara äter dem? Vilket sätt föredrar ni och varför?
Citera
2014-09-18, 16:32
Avstängd
Knivur-273s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsyketSviker
Dom växer inte ihop, då är det antagligen bläcksvamp du sett. Däremot kan dom växa i en klunga.
Menade som klunga, flera nära varandra tätt.
Citera
2014-09-18, 17:11
Medlem
Bönans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Estoc
Har några frågor: när man gör te, bör man dosera likadant som när man äter dem, om man dessutom INTE vill ha citron i teet? Ligger skillnaden bara i hur snabbt man kommer igång och hur länge trippen varar, eller måste man anpassa dosen beroende på hur man gör?

Är det fasta x antal timmar ---> dricka teet och äta typ en banan samtidigt som är rekommenderat?

När ni dricker te, märker ni en påtaglig skillnad i graden av illamående/magont i jämförelse med när ni bara äter dem? Vilket sätt föredrar ni och varför?
Ja du kan dosera likadant.
Jag äter gärna en macka eller en hamburgare så magen kommer igång typ en 10-15 min efter te´t är slut.
Ja det är en märkbar skillnad med illamåendet, men jag har en känslig mage också är att påpeka.

Innan intaget brukar jag ta 2-4 starköl också bara för att lugna ner uppskjutet.
Benzo är bra också om man inte vill dricka alkohol.
Både alkohol och benzo drar ner effekten på svampen också är att påpeka men det är ju det som är meningen för att lugna ner uppskjutet men det förstör inte mycket då svampen är igång ,viktiga sen är att inte dricka eller ta benzo el liknande då man är trippad då förstör man ruset.
Senast redigerad av Bönan 2014-09-18 kl. 17:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in